ג'ון אוגו תקוע בסעודיה: "מה יהיה? אני עייף"

ג'ון אוגו
ג'ון אוגו | Instagram

הליגה המקומית נעצרה בגלל הקורונה, אולם אקס הפועל באר שבע אינו יכול לשוב למולדתו: "אולי תפתחו את הגבול כדי שאנחנו, הניגרים, נוכל לחזור למדינה שלנו?"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

כמעט כל העולם נמצא באותה סיטואציה בגלל משבר הקורונה, אך יש כאלה שנאלצים להתמודד עם המצב הרחק מביתם. ג'ון אוגו, שנמצא בסעודיה שם הוא משחק בשורת אל-אדאלה המקומית, אינו יכול לשוב למולדתו. היום (שלישי) אקס הפועל באר שבע התחנן בפני ממשלת ניגריה לפתוח את גבולות המדינה, שנסגרו לחלוטין בגלל החשש מהתפשטות המגיפה, למעט מקרים חריגים.

"אולי תפתחו את הגבול כדי שאנחנו, הניגרים, נוכל לחזור למדינה שלנו? מה יהיה? אני עייף". כך כתב אוגו המתוסכל ברשתות החברתיות. למרות חוסר שביעות הרצון שלו מהמצב הקיים, הקשר הבהיר: "חשוב לציית להוראות הממשלה ולהישאר בבית. אני מאחל לכולם המון בריאות".

בינואר 2020 ולאחר כחצי שנה במהלכה הוא לא מצא קבוצה, אוגו חתם בשורות אל-אדאלה. אחרי 22 מחזורים בליגה הסעודית, קבוצתו ניצבת במקום האחרון בטבלה ובשבע ההופעות של הניגרי במדיה היא רשמה שני הפסדים וחמש תוצאות תיקו. המשחק האחרון של אל-אדאלה נערך ב-12 לחודש מרץ ומאז הליגה נעצרה בגלל מגיפת הקורונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי