סגל לאוהדי נתניה: "במוצאי הקורונה אחזור לתכנית המקורית"

אייל סגל
אייל סגל | דני מרון

הבעלים, שהודיע לפני המגיפה כי בכוונתו לעזוב, פנה לקהל באמצעות הרשתות החברתיות: "אלו הזמנים להשאיר מאחור את המחלוקות. במלחמה כמו במלחמה, שמים הכל בצד ומרכזים את כל הכוחות למיגור האויב"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

אחרי שהודיע כי בכוונתו לעזוב את מכבי נתניה עוד לפני מגיפת הקורונה, אייל סגל פנה היום (רביעי) לאוהדי הקבוצה באמצעות הרשתות החברתיות. הבעלים בירך את הקהל לקראת חג הפסח והבהיר כי הוא נרתם לסייע למועדון במהלך התקופה הקשה וכך מבחינתו יהיה עד תום המשבר.

סגל פתח את דבריו: "אוהדים ואוהדות יקרים, העולם בכלל ומדינת ישראל בפרט, מתמודדים בחודשים האחרונים עם סיטואציה גלובלית שלא פוסחת על איש. המכנה המשותף לכולנו, עולם הכדורגל, כמו נושאים רבים נוספים, נמצא בהקפאה עמוקה והיום יום של הכלל עסוק בהישרדות בריאותית וכלכלית.

"התקופה הזו, שמכנסת את כלל הציבור ללא הבדל דת מין לאום וצבע אל חלקת אלוהים הקטנה הגרעינית והאישית שלו, ומפרידה הורים מילדים, סבים מנכדים ובעיקר מבודדת את האוכלוסיות הפגיעות מיקירהם, זו תקופת לאהבת חינם ולהכרת הטוב. אלו הזמנים להשאיר מאחור את המחלוקות, לחפש את המשותף ולהשקיע ככל שנוכל בסיוע לאלו שזקוקים לנו.

"ב-2.2.20 בחרתי לשתף את קהל האוהדים בתכניות שלי לעתיד, בכוונותיי להשאיר את המועדון לאחר ולהתרכז בדור העתיד. זה היה רגע לפני ש"מגפה" שינתה את פני העולם, אך מכיוון שבמלחמה כמו במלחמה, שמים הכל בצד ומרכזים את כל הכוחות למיגור האויב, נרתמתי לסייע לעוסקים בדבר, על מנת שבסיום התקופה, מכבי נתניה תישאר מועדון ראוי בצמרת הכדורגל הישראלי.

"ואכן, מכבי נתניה היתה הראשונה לסכם מול השחקנים והצוות המקצועי לשביעות רצון הצדדים, כך מול הספקים השונים, כך יהיה לאורך כל תקופת ההתמודדות במגיפת הקורונה. ובמוצאי הקורונה, אחזור לתכניות המקוריות. עוד מספר שעות נשב בחברת המשפחה הגרעינית המצומצמת שלנו, לחגוג סדר אחר ושונה משידענו בעבר, אך כדי שנזכה לחגוג אותו בעתיד בהרכב משפחתי מורחב, אנחנו חייבים לוותר הפעם ולהישמע להנחיות. חברי וחברותי לקהל, חג חרות שמח ובעיקר, בריאות טובה לכם וליקירכם", סיכם סגל.


אייל סגל (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי