בדרך לפתרון: הפועל באר שבע הסכימה להפחית את גובה הקיצוץ בחודש יוני

שחקני הפועל באר שבע חוגגים
שחקני הפועל באר שבע חוגגים | דני מרון

הנאמן הסכים לקיצוץ של 40% והחליט כי ינהל מו"מ מול שבעת השחקנים. אחרי שחמישה כבר הסכימו, לחץ על שטקוס לחזור בו. הרוב הסכימו למתווה של 30-35 אחוז. ההחלטה צפויה להתקבל ביום ראשון

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הידיעה לפיה שני שחקנים בלבד עדיין לא אישרו את המתווה של הנאמן, עו"ד יצחק יונגר, לקיצוץ של עשרות אחוזים מהחוזה, יצרה הלילה (בין חמישי לשישי) הד בקרב שחקני הפועל באר שבע. חלק מהשחקנים אמרו אתמול כי עד שעות הצהריים ינסו לשכנע את השחקנים שטרם הסכימו למתווה, כשארנסטס שטקוס מוביל את ההתנגדות, לחזור בהם.

על פי המתווה הנוכחי, רוב השחקנים שמרוויחים שכר בחודש יוני מוכנים לקיצוץ של 30-35 אחוזים, כשהנאמן הפחית את דרישתו ומוכן לקיצוץ של 40 אחוזים, במקום 50. "שטקוס וספורי הם שניים מהשחקנים הכי אהובים בחדר ההלבשה שלנו, אין קשר להחלטה שלהם והיא לא תשפיע על היחס כלפיהם. אבל אנחנו רוצים לגבש חזית אחידה", אמר הלילה אחד השחקנים בנוגע לניסיונות של הרגע האחרון לחתום על המתווה.

כזכור, במהלך השבוע שעבר, כאשר נראה היה ששחקני באר שבע בדרך לפיצוץ עם הנאמן שיוביל ליציאה סופית לחל"ת, פורסם בספורט1 כי אלה מבקשים לחזור לשולחן המשא ומתן. כעת הוחלט כי הנאמן ינהל משא ומתן עם שבעת השחקנים בלבד. בניגוד לשמועות, הבלם שיר צדק לא נמצא בתוך הרשימה של שבעת השחקנים הללו. לעומתו, מיגל ויטור טען בפני השחקנים כי הוא כן נמצא ברשימה. גם דוד קלטינס, בן שהר, עמית ביטון ונאור סבג (האחרון מרוויח שכר נמוך יחסית, לנאמן יש כוונה להתחשב בו, לאחר ששחקני באר שבע הבהירו כי אם יקצץ לו שכר הם יממנו את הקיצוץ בעצמם).

כזכור, ההצעה של השחקנים לעו"ד יונגר שהגיעה לפני החג, לא הבשילה לכדי סיכום. יחד עם זאת, בעקבות ההסכמה של רוב השחקנים שנמצאים ברשימה, החליט הנאמן, שלא הפקיד את המשכורות ביום רביעי, לתת להם הזדמנות נוספת. מועד החתימה על ההסכם היה צריך להיות היום בשעות הצהריים, אך בשל הסמיכות לסוף השבוע, הוחלט להמשיך את המו"מ ולהגיע להסכמה ביום ראשון.


בדרך לסיכום? שחקני הפועל באר שבע (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי