שרידן: "כשראיתי איפה ק"ש נמצאת אמרתי 'אוי אלוהים, לאן אני הולך?'"

קיליאן שרידן
קיליאן שרידן | אריאל שלום

החלוץ האירי סיפר בפודקאסט 'WeAreCavan' על החיים בצפון המדינה: "בכל הדירות חייב להיות מקלט, אבל האזרחים רגילים וצוחקים על זה. ישראל היא המדינה הבטוחה בעולם במקרה של מלחמת עולם"

(גודל טקסט)

החלוץ האירי קיליאן שרידן העביר חצי עונה בלבד בליגת העל, אבל הוא עדיין זכור לטובה בזכות הביצועים על המגרש והציוצים המשעשעים ברשתות החברתיות. שרידן שעזב את קריית שמונה בחודש ינואר לוויסלה פלוצק הפולנית סיפר היום (שישי) בפודקאסט 'WeAreCavan' על התקופה בישראל.

"מכל המקומות שהייתי בהם, קריית שמונה הוא המקום הכי שונה מבחינה תרבותית – היה כל כך מוזר", אמר שרידן והוסיף: "כששיחקתי בקפריסין (במדי אפואל ניקוסיה ואומוניה ניקוסיה) הייתי מגיע לתל אביב כמה פעמים. זה היה מרחק של 40 דקות טיסה וזו עיר שלו תאמן".

"אבל כשהגעתי לקריית שמונה, ראיתי שהיא נמצאת ממש ליד רמת הגולן שצמודה ללבנון ולסוריה ואמרתי לעצמי 'אוי, אלוהים, לאן אני הולך?'. אבל למרות שבמחוץ חושבים שיש פצצות באזור בכל יום ושהמצב באמת מסוכן, בפועל לא קרה יותר מדי".


"אוי, אלוהים, לאן אני הולך?" קיליאן שרידן (אריאל שלום)

"פעם נכנסו לאימונים ולדעתי מישהו מלבנון ירה רקטה לאחד מבסיסי צה"ל ואולי פגע בטנק, אבל אף אחד לא נפצע. לא ידעתי על זה כלום, אבל כשהגעתי לאימון כל השחקנים דיברו על זה. 'הם ירו בחזרה וזה נגמר' אמרו וחזרו להתאמן. זה נשמע ממש לא טוב, אבל מבחינתם אלו חיי היומיום הרגילים".

"עוד דוגמה בכל הדירות חייב להיות מקלט. יש רק דלת גדולה מפלדה וחדר קטן. דברים כאלה מוזרים, אבל מבחינת האזרחים מדובר בחיים נורמליים לחלוטין והם צוחקים ומתבדחים על זה. אני יכול לומר שאם הייתה מלחמת עולם, ישראל זה המקום הכי בטוח להיות בו, בגלל שהם רגילים למצב של מלחמה ותמיד מוגנים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי