בעקבות הנחיות האוצר: קבוצות ליגת העל עשויות לחזור לאימונים בחודש הבא

חן עזרא, אייל גולסה
חן עזרא, אייל גולסה | מאור אלקסלסי

פרסום התכנית להתנעת המשק: בהתאחדות ובמנהלת יבחנו את ההנחיות, שיחזירו את המשק לפעילות בין ה-17 ל-30 במאי: "אם חדרי הכושר והקניונים יחזרו, אין סיבה שלא נקיים אימונים"

(גודל טקסט)

בעקבות ההנחיות החדשות: בכירי מנהלת הליגות וההתאחדות לכדורגל יערכו השבוע שיחות עבודה, זאת בצל פרסום תכנית האוצר להתנעת המשק. על פי התכנית שהוגשה הלילה, כחודש לאחר הפסח, בין ה-17 ל-30 במאי, יחזרו כל מקומות העבודה לפעילות שוטפת, ללא אירועי התרבות. בשלב הראשון, משום שבתחילת מאי יחזור המשק לפעילות חלקית, תיבדק האפשרות להחזיר את הקבוצות לאימונים ובשלב מאוחר יותר למשחקים, ללא קהל. הסיבה לכך היא הרצון לצמצם את האפשרות למגע.

"אם חדרי הכושר והקניונים יחזרו לפעילות, אין סיבה שלא נקיים אימונים, אבל נחכה להנחיות ברורות ממשרד הבריאות לפני שתתקבל החלטה, כמובן", אמרו הלילה בכירים במנהלת ובהתאחדות. יו"ר המנהלת ארז כלפון שואף לחזור לפעילות אימונים כבר ב-1 במאי, מה שעדיין לא ברור על פי תכנית האוצר ומשרד הבריאות, ולחזור למגרשים ב-1 ביוני.

התכנית לאסטרטגיית היציאה מהמשבר כוללת בשלב הזה מכוני כושר, מוזיאונים ושמורות טבע, אך לא כוללת בתי קולנוע ואצטדיונים, שם הסיכון רחב יותר. לכן, בשלב הראשון, יבררו בכירי ההתאחדות והמנהלת האם ניתן לחזור לאימונים תחת או ללא מגבלות. גורמים במשרד הבריאות העריכו כי בשלב הבא, במהלך חודש יוני, ייתכן ויהיה אפשר לדבר על חזרה למגרשים ללא קהל, אך מדובר בהערכה זהירה וכפופה לרמת התפשטות הנגיף.


קבוצות ליגת העל עשויות לחזור לאימונים בחודש הבא (מכבי חיפה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי