גורם בהפועל חיפה: "קרובים לסיכום". חלוץ גנאי ייבחן

שחקני הפועל חיפה
שחקני הפועל חיפה | דני מרון

נמשכים המגעים בין הצדדים בנוגע לקיצוץ בשכר, אולם משכורות מרץ טרם הועברו והדבר מעכב סיכום אפשרי: השחקנים מוכנים להמתין כשבועיים, כץ חושש שהעיכוב יהיה ארוך יותר. דיווח בגאנה על חלוץ בן 20 שבדרך

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

ראשי הפועל חיפה ושחקני הקבוצה מקווים לחתום ביומיים הקרובים על מתווה לקיצוץ בשכר לחודשים הקרובים ובכך ולסיים את הסאגה שמתנהלת מזה כחודש ימים.

מעבר לרצון הצדדים להגיע לסיכום, השחקנים מחכים לקבל את שכרם בחודש מרץ – כידוע, במחצית הראשונה של חודש מרץ עוד נרשמה פעילות מלאה, אבל תשלום לא הועבר נכון לכתיבת שורות אלה. גורמים הן במועדון והן בקרב השחקנים מספרים על התקדמות משמעותית בשיחות והתקווה שאכן זה יביא לכדי חתימה ולהעברת שכרם.

אחת הסוגיות שנותרו פתוחות היא עיכוב שעלול להיווצר בתשלום השכר גם בשל פגיעה כלכלית בעסקיו של כץ בארה"ב וגם כתוצאה מפעילות לא סדירה של הבנקים בארה"ב. השחקנים מוכנים לעיכוב של עד שבועיים ואילו בקרב ראשי חיפה חוששים כי העיכוב יכול להיות מעט ארוך יותר. "זה בדרך לחתימה אלא אם יקרה משהו בלתי צפוי, אבל כל עוד זה לא חתום אז זה לא חתום", אמר גורם המעורה בפרטים. 


יואב כץ. לא מתחייב על כמה זמן יהיה העיכוב (דני מרון)

עד כה סוכם עד כי השחקנים יקצצו 50 אחוז משכר הברוטו בחודש מרץ ו-50 אחוז משכר נטו בחודשים אפריל ומאי. עוד סוכם כי אם הליגה תשוב לפעילות, אז בחודש יוני יקוצץ 50 אחוז משכר הברוטו. מנכ"ל הפועל חיפה, אורן שטרלינג ומנכ"ל ארגון השחקנים מושיקו מישאלוף נמצאים משעות הבוקר המוקדמות בשיחות מרתוניות כדי להכין את המתווה ולהחתים את שני הצדדים. 

מבחינה מקצועית ממשיכים השחקנים לשמור על כושר בהתאם לתוכנית שקיבלו מהצוות המקצועי וממתינים להנחיות משרד הבריאות לגבי חזרה אפשרית לאימונים קבוצתיים. במקביל, בגאנה דווח כי החלוץ הוליפילד דיאני צפוי להגיע לחודש מבחנים בקבוצה כשהתנאים יאפשרו זאת ותחלוף מגפת הקורונה. מדובר בחלוץ בן 20 שעשוי להגיע בהשאלה לעונה עם אופציה, דווח ב"kickgh" שם נכתב כי מדובר בחלוץ מהיר שיודע לבצע תנועה חכמה. 


בעונה הבאה בהפועל חיפה? (kickgh)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי