שחקני הפועל באר שבע והנאמן סיכמו על קיצוץ של 35%

שחקני הפועל באר שבע
שחקני הפועל באר שבע | דני מרון

בתום פגישה, הצדדים התפשרו על המתווה שפורסם בספורט1. השחקנים רצו לקצץ ב-30% בעוד עו"ד יונגר דרש 40%, אך לבסוף הגיעו לסיכום. לשחקנים יקוצץ גם מחצית משכר הדירה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

אחרי פגישה שנמשכה מספר שעות בין עו"ד יצחק יונגר לשחקני הפועל באר שבע, הצדדים הגיעו היום (ראשון) להסכמה על המתווה שפורסם בספורט1 לפני מספר ימים, לפיו שכר השחקנים בחודש יוני יקוצץ ב-35 אחוזים. כזכור, עוד לפני הפגישה דרש הנאמן קיצוץ של 40 אחוז ולא היה מוכן להתפשר, השחקנים הגישו הצעה נגדית וביקשו לקצץ 30 אחוז, אך כאמור בתום הפגישה, הצדדים הגיעו לסיכום ביניים. בנוסף לכך, יקוצץ לשחקנים הישראלים גם מחצית משכר הדירה.

עוד סוכם כי במקרה שבאר שבע תגיע לאירופה בתום העונה, הקיצוץ יירד ל-30 אחוז, כפי שרצו השחקנים. הנאמן הודיע כי יתחשב בשחקנים גם במקרה בו הליגה תחזור לפעילות עם קהל ויעמיד גם אז את אחוז הקיצוץ על שיעור נמוך יותר.

לאחר הסיכום, הנאמן ונציג השחקנים, עו"ד רועי רוזן, הוציאו הודעה משותפת: "אחרי פגישה ארוכה בת חמש שעות, המועדון והשחקנים הגיעו להסדר קיצוץ מוסכם, עד לתום העונה. המועדון יקר וחשוב לכל הצדדים וכולנו שמחים שהצלחנו להגיע להסכמות חיוביות. מאחלים ומקווים שהכדורגל יחזור במהרה ושנוכל להצעיד את המועדון קדימה. חג שמח!".



הסכימו להתפשר. שחקני הפועל באר שבע (דני מרון)

עוד קודם לכן, נציגי השחקנים נפגשו היום עם עו"ד יצחק יונגר. הפגישה תוכננה מראש להתקיים במשך מספר שעות, כדי לנסות להגיע לעמק השווה. עו"ד יונגר הודיע עוד לפני הפגישה לשחקנים כי יסכים למתווה של 40 אחוז בלבד, במקום 50 אחוז, אבל לא יסכים להתפשר מעבר לכך. רמזי ספורי, שהתנגד תחילה לקיצוץ, בא לקראת השחקנים והסכים להגיע לפגישה. בפגישה הציעו השחקנים מתווה נמוך יותר, סביב 30 אחוז, אולם עו"ד יונגר לא הסכים לכך וביקש מהם לנסות ולהגיע להסכמות לפני שיכריז על יציאה לחל"ת.

כפי שפרסמנו בסוף השבוע, הנאמן החליט לנהל משא ומתן עם שבעת השחקנים שמקבלים שכר בחודש יוני בלבד, כששני שחקנים בלבד עדיין לא הסכימו למתווה – השוער ארנסטס שטקוס וספורי. יחד עם זאת, שחקנים בקבוצה ציינו בהמשך כי השניים כן יהיו מוכנים לקיצוץ מסוים, בגובה נמוך יותר, כדי לבוא לקראת שאר השחקנים. "אנחנו כגוף אחד, לא נאפשר לשחקנים לנהל משא ומתן ספציפי", הדגישו לפני הפגישה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי