הצעקות בפגישה, המתווה השונה לזרים וההסכמה: מאחורי הקלעים בבאר שבע

מרואן קבהא, שון גולדברג, דוד קלטינס
מרואן קבהא, שון גולדברג, דוד קלטינס | אריאל שלום

אחרי חמש שעות, בבירת הנגב הגיעו להסכמות בנוגע למתווה הקיצוץ. עורך דין רועי רוזן לספורט1: "שמח שהגענו להסדר בהסכמה". וגם: מדוע אוהד לויטה נכח בחדר?

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בתום פגישה שארכה חמש שעות (החלה באחת והחוזים האחרונים נחתמו סמוך לשעה שש בערב), הפועל באר שבע והשחקנים הגיעו אתמול (ראשון) לפשרה: קיצוץ של 35 אחוז, שיכול לקטון בחמישה אחוז אם הקבוצה תגיע לאירופה. המתווה, עליו פורסם בשבוע שעבר בספורט1, כלל בסופו של דבר קיזוז של מחצית משווי הדירה עבור השחקנים הישראלים ולא עבור השחקנים הזרים, אבל מאחורי הקלעים התרחשה דרמה קטנה במשרדו של הנאמן, עו"ד יצחק יונגר.

בחדר אחד נכחו אתמול עו"ד רועי רוזן המייצג את השחקנים וכן דוד קלטינס, רמזי ספורי, מרואן קבהא ואוהד לויטה. השניים האחרונים לא מקבלים שכר עבור חודש יוני, חודש המריבה, אבל ייצגו את שאר השחקנים. מצד באר שבע נכחו מלבד הנאמן המנכ"ל אסי רחמים והחשב ניר כץ. הדיון החל בהצעה למתווה של 30 אחוז והתקדם לעבר 35 אחוז סמוך לשעה חמש אחר הצהריים. אנשים שהיו בדיון טענו כי הוא החל בצעקות, אבל העניינים נרגעו כאשר הצדדים הבינו שצריך להגיע לפשרה על מנת שלא להוציא את הקבוצה לחל"ת. בבאר שבע סיפרו כי השחקנים החליטו להביא שני נציגים שאינם מקבלים שכר בחודש יוני לאור המחלוקות בניהם.

אחד הנוכחים התייחס למה שאירע בפגישה ואמר בסיום: "הסאגה הזאת הייתה מתישה, מתישה מאוד, אבל בסוף כולם הבינו שצריך להתפשר. נכון שהפגישה החלה בצעקות והטונים עלו, אבל זה טבעי כשמדובר בכסף ובמשפחות. מה שחשוב הוא שהגענו לסיכום". עו"ד רועי רוזן מסר בתגובה: "אני מאוד שמח, גם עבור שחקני הפועל באר שבע, ולא פחות מכך עבור המועדון – שהצלחנו להגיע להסדר מכובד ומכבד בהסכמה".


אלונה ברקת (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי