ברקת הודיעה באופן סופי על עזיבה: "איבדתי את חדר ההלבשה"

אלונה ברקת
אלונה ברקת | דני מרון

בעלי ב"ש ב-13 השנים האחרונות סיפרה שהסירוב הראשוני של השחקנים לקיצוץ בשכר היה הקש ששבר את גב הגמל: "הלב והנשמה הלכו לאיבוד". המועדון יעבור לעו"ד יונגר

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

החודש האחרון היה לא פשוט בכלל עבור הכדורגל הישראלי לאור הפסקת המשחקים בשל משבר הקורונה. עבור הפועל באר שבע היה חודש קשה במיוחד. המועדון עבר טלטלה רצינית כאשר הבעלים אלונה ברקת, שרכשה את המועדון ב-2007, החליטה על עזיבתה לאחר הסירוב הראשוני של השחקנים לקיצוץ בשכר. זוהי סופה של תקופה נפלאה בבאר שבע, שהסתיימה בטונים צורמים. היום (שני) היא פרסמה מכתב פרידה קצר ונפרדה סופית מהמועדון.

הפועל ב"ש תעבור לידי הנאמן, עו"ד יצחק יונגר, שייקבל ייפוי כוח לניהול הקבוצה עד תום העונה. לאחר מכן המטרה תהיה למצוא רוכש. הנאמן והדירקטוריון שימונה יגבשו תוכנית להכנת הקבוצה לעונה הבאה תוך איזון תקציבי. לפני עזיבתה, ברקת תיתן תרומה כספית חד פעמית של חמישה מיליון שקלים, בכפוך ליישום התוכנית התקציבית המאוזנת. לפחות עד לתום העונה הנוכחית ישמש אסי רחמים כמנכ"ל המועדון. 

מהמועדון נמסר: "ברקת הביאה את המועדון לתור הזהב. ההחלטה להיפרד באה בעקבות סירוב השחקנים לקצץ 30% משכרם עד תום העונה הבאה לאור המשבר הכלכלי בעקבות הקורונה. השחקנים אמנם הודיעו – לאחר ששכרו עורך דין ויצאו למאבק, שהם מקבלים את המתווה, אך לדבריה הסירוב הראשוני הוכיח לה שאין אמון בינה לבין השחקנים.

אלונה ברקת בימים יפים (דני מרון)

ברקת שהייתה בסערת רגשות בזמן האחרון, פירטה את סיבותיה בפוסט קצר לכבוד האוהדים. "חשוב לי להבהיר שלא החלטתי את מה שהחלטתי כדי לכופף את הידיים של אף אחד", אמרה בפתח דבריה ואז הכריזה: "נתתי הצעה שהייתה מהנדיבות בליגה ובמשק בכלל, ובדרך הבנתי ברגע את אחד מה שהיה עליי להבין הרבה קודם – איבדתי את חדר ההלבשה".

ציפיותיה שהשחקנים יאמינו בה לא נענו: "ציפיתי שהם יבינו שאני פועלת לטובת המועדון ולטובתם האישית. הם בחרו אחרת וזו זכותם. בשבוע שעבר קיבלתי מסמך רשמי עם חתימת השחקנים על המתווה החירום שהצעתי כדי לצלוח את משבר הקורונה. אני מעריכה את הצעד הזה מאוד אך מתקשה להתגבר על מה שהלך לאיבוד – הלב והנשמה".

את דבריה חתמה ברקת בתודות לכל מי ששיתפה עימו פעולה – השחקנים, המאמנים, העובדים, לראש העירייה וגם האוהדים. "אני יודעת שאתם האוהדים תמשיכו לתמוך במועדון ביתר שאת כדי שהפועל ב"ש תדע ימים יפים גם בעתיד. אני אוהב אתכם מכל ליבי ותמיד תישארו עמוק בנשמה בכל אשר אפנה".

אלונה ברקת עם אסי רחמים. הוא ימשיך כמנכ"ל עד תום העונה

בתקופתה במועדון, אותו ניהלה כ-13 שנים, השקיעה ברקת למעלה מ-200 מיליון שקלים. היא זכתה בשלוש אליפויות רצופות עם המאמן ברק בכר בין 2015 ו-2018 והקבוצה הצליחה גם לעשות קמפיין יוצא דופן באירופה עם ההעפלה לשלב 32 האחרונות בליגה האירופית ב-2016/17.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי