המצב בישראל, כישורי הציור שלו והפציעה: שטקוס בראיון

ארנסטס שטקוס
ארנסטס שטקוס | אריאל שלום

בצל משבר הקורונה ועזיבתה של אלונה ברקת, הליטאי של הפועל באר שבע דיבר במולדתו: "מקווה שלא ארגיש כאבים כשאתחיל להתאמן עם כדור, אין דבר חשוב יותר עבור שוער מאשר הידיים שלו"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בצל עזיבת אלונה ברקת והקיצוצים בשכרם של שחקני הפועל באר שבע, השוער הליטאי ארנסטס שטקוס התראיין במולדתו וסיפר על המצב בישראל, הפציעה בידו וגילה כיצד הוא מעביר את זמנו הפנוי במהלך פגרת הקורונה.

שטקוס סיפר: "המצב בישראל זהה להרבה מקומות אחרים בעולם. המדינה נמצאת בהסגר. זה אומר שכל החנויות ומרכזי הבילוי סגורים, מלבד חנויות מכולת ובתי מרקחת שעדיין פתוחים. ההבדל המרכזי לעומת מדינות אחרות הוא שאפשר לשהות בחוץ במרחק של מאה מטר מהבית. אם המשטרה רואה בן אדם מסתובב בעיר, היא מיד עוצרת אותו ומתחילה לתחקר. אם הוא לא נמצא במרחק של מאה מטר מהבית שלו, הוא מקבל מקנס".

מצב הכדורגל בישראל: "מאז אמצע חודש מארס כל אירועי הספורט הופסקו עד להודעה חדשה, כך שאנחנו, הכדורגלנים, צריכים להתאמן ולשמור על כושר בבית. אני אחד שמחפש את הדברים החיוביים גם בזמנים קשים, אז כרגע שמתי דגש על תחומים שלא ניתן לשפר בזמן האימונים הקבוצתיים וזה מה שאני מנסה לעשות".

על הפציעה שעבר: "עכשיו הכל בסדר עם היד שלי, אני מתאמן חזק ועובד מאוד קשה. אני מקווה שלא ארגיש כאבים כשאתחיל להתאמן עם כדור, אך אוכל להעריך את המצב רק כשנחזור לאימונים מלאים. עבור שוער, אין דבר חשוב יותר מאשר הידיים שלו".

איך הוא מעביר את הזמן: "אני מנסה לבלות עם משפחתי כמה שיותר. יש לי ילדה בת שלוש וכרגע כל החיים שלי הם בעיקר סביבה. למדתי הרבה דברים חדשים במהלך התקופה הזו: שיפרתי את כישורי הציור שלי ואני משחק במשך שעות ארוכות בפלייסטיישן. אני אוהב ספרים, כך שיש לי הרבה זמן לקרוא עכשיו שזה מצוין עבורי". 


ארנסטס שטקוס (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי