בהפועל חדרה ביקשו מהזרים לקצץ בשכרם, לוסיו צפוי לעזוב

לוסיו, אליאל פרץ
לוסיו, אליאל פרץ | אריאל שלום

בקבוצה מבינים שהתקציב בעונה הבאה ייקטן משמעותית. אג'ידה וסיסה יצטרכו לוותר על 40-50% כדי להמשיך. עם החלוץ כלל לא שוחחו. במועדון ממתינים להנחיות ברורות ממשרד הבריאות והמנהלת לגבי החזרה לאימונים

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

ראשי הפועל חדרה טרם הודיעו על חזרה לאימונים. במועדון החליטו להמתין עד לשבוע הבא בכדי לקבל את ההנחיות הברורות יותר ממשרד הבריאות ומנהלת הליגה לגבי האפשרות להתאמן בחלוקה לשחקנים בודדים, כפי שעשו מספר קבוצות בליגת העל כבר השבוע. כזכור, חדרה הייתה בין המועדונים הראשונים בהם הופסקו האימונים ואף הגיעו לסיכום עם השחקנים שייצאו לחל"ת וטרם החליטו על חזרה לשגרה.

בינתיים במועדון מנצלים את ההפסקה הכפויה כדי לחשוב על העונה הבאה, ובין השאר צפויים לקבל החלטה לגבי הזרים שיישארו בקבוצה. בקבוצה מהשרון מבינים, כמו ביתר הקבוצות, כי התקציב יהיה נמוך וכל שחקני הקבוצה ייצטרכו להיתרם ולקצץ משמעותית בשל התפרצות נגיף הקורונה. לספורט1 נודע לראשונה כי בימים האחרונים נערכה שיחה בין קברניטי הקבוצה לחלק מהזרים – אוסטין אג'ידה השוער, הבלם ג'ונתן סיסה והקשר ג'ורג' פוצ'יבה. במהלך השיחה הובהר להם כי אם ירצו להישאר אז עליהם לקצץ 40-50% מהשכר. מדובר בשלושה שחקנים חשובים עבור המועדון ובחדרה מקווים שימשיכו. השחקנים קיבלו מספר ימים כדי לחשוב על הנושא.

מי שלא יצרו עמו קשר הוא החלוץ לוסיו מרינאו שלא צפוי להמשיך. נזכיר כי לפני מספר שבועות גם ג'וניור אוזקווה כבר עזב את הקבוצה. בחדרה ציינו כי שיחות דומות לגבי קיצוץ בשכר יייעשו גם עם השחקנים הישראלים בשבועות הקרובים כאשר הרצון הוא לשמור על בסיס הקבוצה מהעונה הנוכחית. היועץ המקצועי של המועדון, אורן גולן, אישר את הפרטים ואמר: "מדינת ישראל בכלל והכדורגל הישראלי בפרט יצטרכו להסתגל למציאות חדשה וגם אנחנו מתכוננים אליה בהתאם".


שחקני הפועל חדרה. במועדון מחכים לחזרה לאימונים (אריאל שלום)



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי