דיווח בטורקיה: טרבזונספור סימנה את צ'ארון שרי לעונה הבאה

צ'רון שרי
צ'רון שרי | עדי אבישי

ישתף פעולה עם טוני וואקמה? לפי הדיווחים קשר מכבי חיפה מושך עניין אצל מוליכת הליגה הטורקית, שאף פתחה בשיחות עם נציגיו של ההולנדי בן ה-31

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

צ'ארון שרי הוא אחד השחקנים עם הרזומה המרשים ביותר שהגיעו לכדורגל הישראלי בשנים האחרונות וגם על המגרש מוכיח זאת במדי מכבי חיפה העונה עם 8 שערים ו-8 בישולים בליגת העל, לכן אין זה מפתיע שההולנדי בן ה-31 ממשיך ליצור עניין באירופה.

לפי הדיווחים בטורקיה לא אחרת מאשר מוליכת הליגה, טרבזונספור כבר חושבת על חיזוק לעונה הבאה וסימנה את הקשר של מכבי חיפה, שזכור לטובה מהתקופה בקייסריספור במדיה כבש 9 שערים והוסיף 4 בישולים אשתקד. עוד נכתב כי כבר החלו שיחות בין ראשי טרבזונספור לנציגיו של שרי.

כמובן שאי אפשר להזכיר את שמה של טרבזונספור ולא להזכיר את טוני וואקמה שפורח בליגה הטורקית ונחשב לאחד השחקנים הטובים בליגה ואם אכן הקבוצה תזכה באליפות לראשונה מאז 1984, היא תקבל כרטיס ישיר לליגת האלופות, דבר שעשוי להכריע את החלטתו של שרי.

כזכור גם שמו של ג'ון אוגו בעונה שעברה נקשר אינספור פעמים לטרבזונספור, ואפילו בגביע אפריקה לאומות הצטלם עם החולצה של הקבוצה, אך לבסוף במועדון הטורקי העדיפו של ג'ון אובי מיקל על פניו והקשר ששיחק בקבוצה מבירת הנגב אחרי חמש עונות התפשר על נועלת הטבלה הליגה הסעודית אל-אדאלה, רק בחודש ינואר.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי