"שיימן הבן ז**ה לא נותן לי כסף": מעלליו של פטי במכבי הרצליה

אריאל שיימן
אריאל שיימן | צילום: עדי אבישי

עומר בוקסנבוים סיפר בטוויטר על עונתו הראשונה של הבלם הקונגולזי במדי הרצליה, שכללה לא מעט עימותים מול הבעלים: "הוא עלה לי משהו כמו 600 שקל, אבל לפחות נשארנו בליגה"

(גודל טקסט)

 יאיא פטי ששיחק למעלה עשור בליגת העל והלאומית, היה אחד הבלמים היציבים של הכדורגל הישראלי בשנות ה-2000 המוקדמות כאשר צבר קרוב ל-350 הופעות במדי מכבי הרצליה, בני סכנין, מ.ס. אשדוד ואחי נצרת. עומר בוקסנבוים ששיתף פעולה עם פטי בהרצליה, שיתף היום (ראשון) בטוויטר סיפור משעשע על הבלם הקונגולזי, שאולי יכול להסביר מדוע עזב אחרי עונה אחת לסכנין.

"יאיא פטי הצטרף אלינו למכבי הרצליה קצת אחרי פתיחת עונת 2006/7 הוא הגיע במשכורת חייל של 4,000 שקל וחלק דירה עם איתן עזריה ומהרן ראדי. בהמשך העונה הצטרפו אלינו שלושה זרים נוספים – איגור מוסטרליץ', יאניק קמאנן והשוער סקוט היגינס. הם קיבלו אחלה דירה במרינה בהרצליה, על הים".

"פטי היה אז ביכולת שיא, מהבלמים הטובים בליגה, אבל כשהוא ראה לאיזו דירה הגיעו הזרים האחרים, זה ביאס אותו הגענו למאני-טיים של העונה, שישה-שבעה משחקים לסיום, ופטי ממורמר לגמרי. עלינו למשחק, אני מסתכל עליו בחימום וקולט שהוא עומד בפרצוף חתום, לא זז".


"מה זה, הוא לא רץ". יא יא פטי במדי אחי נצרת (מאור אלקסלסי)

"אני מגיע אליו ושואל מה קרה והוא עונה: 'אריאל שיימן הבן ז**ה לא נותן לי כסף, כולה ביקשתי מאה שקל'. אמרתי לו אין בעיה, אני אביא לך. 'עכשיו', הוא אומר. עכשיו, אני עונה. תוך כדי החימום אני יורד איתו לחדר ההלבשה, מוציא לו מהג'ינס שטר של מאה והוא יוצא חזרה לחימום בטירוף".

"ניצחנו במשחק, אבל בחימום של המשחק הבא ראיתי אותו שוב עם אותו פרצוף תשעה באב. הבעיה הייתה שהפעם לא הייתי עם כסף עליי. רצתי לכפיר אדרי, ששיחק איתנו, והצבעתי על פטי. 'מה זה, הוא לא רץ', אמר לי אדרי. הסברתי לו את המצב וכשסיימנו את החימום חזרנו לחדר ההלבשה וכפיר נתן לו מאה שקל. זהו, עד סוף העונה יא יא פטי עלה לי משהו כמו 600 שקל, אבל לפחות נשארנו בליגה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי