אודסה פנתה להפועל חדרה לגבי ג'ורג' פוצ'יבה

ג'ורג' פוצ'יבה, דור פרץ
ג'ורג' פוצ'יבה, דור פרץ | אריאל שלום

הקשר כבר שיחק בעבר בליגה הדנית במדי ויבורג ולא מן הנמנע שבשבועות הקרובים יקדם העברתו. נראה כי אג'ידה וסיסה יקצצו ויישארו בקבוצה גם בעונה הבאה. עוזרו של מימר, רון קלר, ייאמן את קבוצת הנוער

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

בהפועל חדרה ממתינים להחלטת מנהלת הליגה ומשרד הבריאות בכדי לקבל אישור לחזרה לאימונים מעבר לשני שחקנים כמו שמותר כרגע. במועדון עדיין מקווים שליגת העל תחודש. על אף העובדה שהקבוצה החמיצה את הפלייאוף העליון במחזור הסיום של הליגה הסדירה ותשחק בפלייאוף התחתון, היא אינה נמצאת בסכנת ירידה ובקבוצה בטוחים שאפשר לסיים את העונה בטעם טוב.

במקביל, במועדון כבר חושבים על העונה הבאה ומבינים כי יצרכו לבצע קיצוץ משמעותי הן לשחקנים הזרים והן לשחקנים הישראלים שכבר חתמו בקבוצה. כפי שפרסמנו בשבוע שעבר, בקבוצה כבר נפגשו עם שלושה זרים שבמועדון רוצים שימשיכו – השוער אוסטין אגידה, הבלם ג'ונתן סיסה והקשר ג'ורג פוציבה ושם הבהירו קברניטי חדרה כי השחקנים יצטרכו לקצץ משמעותית בשל נגיף הקורונה.

נראה כי אג'ידה וסיסה יסכימו לקיצוץ וימשיכו עונה נוספת בקבוצה מהשרון ואילו פוצ'יבה צפוי לעזוב את חדרה לאחר עונה וחצי. לספורט1 נודע כי מספר קבוצות בליגת העל הביעו התעניינות בקשר ובמקביל קיבל פוצ'יבה הצעה מקבוצת אודנסה מדנמרק. פוצ'יבה, בן ה-28, כבר שיחק בעבר בליגה הדנית במדי ויבורג וכעת זוכה להתעניינות נוספת ולא מן הנמנע שכבר בשבועות הקרובים יקדם את השיחות מול אודנסה.

מעבר לכך, בחדרה ייפגשו בימים הקרובים עם השחקנים הישראלים בכדי להגיע עמם לגבי הקיצוץ לעונה הבאה. בינתיים עוזר מאמן הקבוצה, רון קלר, שאף שימש לפרקים כמאמן ראשי, זמני יעזוב את הקבוצה הבוגרת ויאמן את קבוצת הנוער של המועדון.

רון קלר. יאמן את קבוצת הנוער (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי