מחאת השחקנים: כך בן שהר הציע להחזיר את הכדורגל

בן שהר חוגג
בן שהר חוגג | דני מרון

החלוץ נחוש לשוב לשחק בהקדם: "שבנו מספיק זמן בבית! הגיע תורנו להצטרף לחזית במאבק הקורונה! הגיע הזמן לפתוח את הסגר הספורטיבי". וגם: הסיכון שהכדורגלנים מוכנים לקחת

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בצל דבריו של פרופסור איתמר גרוטו, המשנה למנכ"ל משרד הבריאות, שטען כי להערכתו לא יהיה ספורט קבוצתי בישראל בחצי שנה הקרובה, שחקני ליגת העל חוששים לגבי עתידם ונחושים לחזור להתעסק במקצוע שהם כל כך אוהבים. בדומה ללא מעט כדורגלנים, שסיפרו על התחושות הקשות בצל משבר הקורונה בשיחה עם ספורט1, גם בן שהר מהפועל באר שבע הביע הערב (שני) את עמדתו בנוגע לחזרת הספורט לפעילות.

"ישבנו מספיק זמן בבית! הגיע תורנו להצטרף לחזית במאבק הקורונה! הגיע הזמן לפתוח את הסגר הספורטיבי", כך כתב שהר הנחוש בעמוד האינסטגרם שלו והבהיר: "אפשר למצוא דרך שבה ההנחיות יישמרו ובריאות הציבור לא תהיה בסכנה".

שהר המשיך: "חברי הכדורגלנים ואני מוכנים לקחת את הסיכון, מוכנים להחזיר לתושבי ישראל את החיוך על השפתיים באמצעות התגייסות להשבת משחקי הליגה במהירות האפשרית. אני משוכנע שהקהל יעדיף לצפות בנו מהבית יותר מאשר לצפות בשידורי לופ של רגעים מרגשים מן העבר שראינו כבר עשרות פעמים והפסיקו כבר לרגש. תנו לנו לרגש מחדש. ספורט זה חיוני".

 


(עמוד האינסטגרם של בן שהר)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי