בנימין נתניהו: "אנחנו ממשיכים להילחם בטרור – ולנצח"

אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים | דני מרון

לאחר שהותר לפרסום כי שב"כ סיכול פיגוע בטדי ונודע כי פעיל חמאס שהה באצטדיון במשחק בין בית"ר לחדרה, ראש הממשלה בירך את כוחות הביטחון: "מצדיע לשב"כ, לצה"ל ולמשטרה. עבודה מצוינת"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

על כמה רציני היה התכנון של שלושת פעילי החמאס לבצע פיגוע, תעיד העובדה כי אחד מהם נכח בחודש דצמבר האחרון באצטדיון טדי במשחק בין בית"ר ירושלים להפועל חדרה ובחן את האפשרות לבצע פיגוע במקום.

כזכור, מוקדם יותר הבוקר (רביעי) הותר לפרסום כי שב"כ סיכל פיגוע באצטדיון טדי בירושלים, עצר את השלושה ובכך מנע אסון גדול. מהחקירה עולה כי אחד העצורים, עומר עיד, שברשותו תעודת זהות ישראלית' הגיע כאמור לאצטדיון אך כשראה את סידורי האבטחה במקום, הבין כי הדבר אינו אפשרי.

המשחק בטדי לא היה הראשון בו נכח תושב הכפר דיר ג'ריר בבנימין, שהגיע גם לאצטדיון בנתניה במהלך סוף חודש פברואר. עוד עלה מן החקירה, כי השלושה ניסו לייצר מטען חבלה, ע"פ הוראות שהורידו מאתרי אינטרנט, ואף רכשו לצורך כך חומרים כימיים, מסמרים וכלי מתכת שונים, אולם נעצרו בטרם הצליחו להרכיב את מטען החבלה.

מבית"ר ירושלים נמסר בתגובה: "אנחנו מברכים את כוחות הביטחון". היועץ המקצועי של הפועל חדרה, אורן גולן, אמר לספורט1: "אני שמח שיש לנו צבא ושב"כ איכותי ששומר עלינו ומנע פיגוע רב נפגעים. מקווה שנחזור להתעסק בכדורגל במהרה".

ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר: "מצדיע לשב"כ, לצה"ל ולמשטרה על סיכול הפיגוע באיצטדיון טדי. עבודה מצוינת. אנחנו ממשיכים כל הזמן להילחם בטרור – ולנצח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי