מיכאל אוחנה עשוי לחזור העונה אם הליגה תתחדש

מיכאל אוחנה
מיכאל אוחנה | בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים קיימה אימון ראשון תחת ההנחיות החדשות, רוני לוי חילק את השחקנים לשלוש קבוצות של שבעה. מקורב לקשר: "לדעתי יוכל לחזור ביוני, מיכאל משתוקק לשוב לשחק"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים קיימה הבוקר (חמישי) אימון ראשון תחת ההנחיות החדשות, שכוללות שלוש קבוצות של שבעה שחקנים בכל צד של המגרש, לא כולל השוערים שמתאמני לבדם. כל השחקנים, פרט לחנן ממן שיהיה רשאי לחזור לאימונים רק בעוד מספר ימים לאחר שאשתו הודיעה כי חלתה בקורונה, התאמנו.

כזכור, שלשום התאמנה הקבוצה בשני מוקדים שונים, ירושלים ורמת השרון. החל מאתמול קיבלו השחקנים הוראה לחזור לבית וגן, אך זהו האימון הראשון שנערך תחת המגבלות. השחקנים הגיעו לאימון עם מסיכות, בקבוקי אלכוג'ל חיכו להם בכניסה למתחם ובחדרי ההלבשה וגם לפני האימון נערכה חציצה מוחלטת בין שתי הקבוצות.

גם מיכאל אוחנה התאמן. הקשר אמור לחזור לכושר משחק רק לקראת העונה הבאה, אבל בבית"ר ירושלים לא פוסלים אפשרות שיחזור למגרשים עוד העונה, אם הליגה אכן תתחדש בחודש יוני. מקורב לשחקן סיפר השבוע כי "מיכאל משתוקק לחזור למגרשים, אבל קצב החזרה שלו ייקבע רק לפי הנחיות הצוות הרפואי. אם הוא יכול לחזור ביוני? לדעתי כן".

במועדון ממשיכים לתכנן את העונה הבאה, כשלא מן הנמנע כי במקרה שהעונה הבאה תשוב ללא קהל, השחקנים יידרשו לקיצוץ נוסף. בבית"ר הדגישו כי הם לא עוסקים כעת בנושא. יחד עם זאת, בשלב מאוחר יותר הוא צפוי לעלות על סדר היום בהתאם להחלטת משרד הבריאות.


משתוקק לחזור לשחק. מיכאל אוחנה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי