אורי מלמיליאן חוגג 63 ולא שוכח את אוהדי בית"ר ירושלים

אורי מלמיליאן
אורי מלמיליאן | עדי אבישי

לרגל יום הולדתו, אחד מגדולי השחקנים בתולדות הקבוצה מהבירה סיפר לאתר הרשמי: "מגיל 11 הם עודדו ודחפו אותי, הרבה בזכותם היתה לי קריירה מוצלחת"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אורי מלמיליאן, אחד משני השחקנים הגדולים בתולדות בית"ר ירושלים, חוגג היום (שישי) את יום הולדתו ה-63 ובאתר הרשמי של הקבוצה מהבירה לא שכחו לציין את המאורע.

"לעולם לא אשכח את החיבוק והאהבה שקיבלתי מהאוהדים של בית"ר. מגיל 11 הם עודדו ודחפו אותי והרבה בזכותם היתה לי קריירה מוצלחת", סיפר מלמיליאן הנרגש, שזכה במדים הצהובים שחורים באליפות אחת ובחמישה גביעים.

מלמיליאן, שחוגג בביתו בגלל מגיפת הקורונה, התייחס גם לפגרה הארוכה והבהיר: "בימים אלו אני מתגעגע לכדורגל כמו כולם. אני מבקש מהאוהדים להתאזר בסבלנות ולשמור על ההוראות בתקווה שנחזור לשגרת הכדורגל כמה שיותר מהר. אוהב אתכם".

מעבר לבית"ר ירושלים, איתה הוא כאמור היה מזוהה יותר מכל, מלמיליאן שיחק גם במכבי תל אביב, הפועל באר שבע והפועל כפר סבא. לזכותו גם 16 שערים ב-62 הופעות במדי נבחרת ישראל.

בשנת 2009 נבחר מלמיליאן  להיכל התהילה של הכדורגל הישראלי כאחד מחמשת הכדורגלנים הישראלים הגדולים בכל הזמנים. ב-2017 הוא נבחר להדליק משואה בטקס הדלקת המשואות ביום העצמאות שעמד בסימן ירושלים.

 

 אורי מלמיליאן. בבית"ר ירושלים דאגו לציין את יום הולדתו (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי