שחקני הפועל חיפה נחושים בעמדתם: "לא נוותר על זכויותינו"

שחקני הפועל חיפה
שחקני הפועל חיפה | מאור אלקסלסי

יואב כץ עשוי להציע הארכת חוזה בתמורה להפחתה בשכר לחלק משחקני הסגל, אולם הקבוצה מאוחדת ומגובה בארגון השחקנים ולא ברור אם כולם יתייצבו לפתיחת האימונים בהמשך השבוע

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה מתכוונת לחדש את אימוניה במהלך השבוע, וזאת לאור ההנחיות החדשות של משרד הבריאות ומנהלת הליגה על אפשרות להתאמן בקבוצות של עשרה שחקנים.

אתמול (שבת) רופא הקבוצה, דר' אבי ויסמן, סגן מנהל המרכז הרפואי רמב"ם, העביר הערב הרצאת זום לכל אנשי המועדון, מהשחקנים ועד חברי ההנהלה, בנושא נגיף הקורונה תוך מתן דגש על חזרה לשגרת האימונים תחת הנחיות ומגבלות משרד הבריאות, אולם בשלב זה לא ברור מי משחקני הקבוצה יתיייצב לחידוש האימונים לאור העובדה שטרם הושג סיכום על מתווה הקיצוץ.

כזכור, השחקנים הסכימו לקיצוץ של 50 אחוז בחודשים הקרובים וכאשר היה נראה – ולא בפעם הראשונה – שהסאגה בדרך לסיכום, צצה מבחינת יואב כץ בעיה חדשה והיא העובדה שהשחקנים דורשים להכניס סעיף של מענק על העלייה לפלייאוף העליון, כפי שסוכם איתם עוד בתחילת העונה ולפני התפרצות הקורונה. כץ זעם על ההתנהלות של השחקנים ואף ציין את כעסו כאשר אמר: "יש גם אלטרנטיבה אחרת והרבה פחות טובה".

למרות התלהטות הרוחות בסוף השבוע, שחקנים נחושים בעמדתם ואף מגובים בארגון השחקנים שהודיעו בשבוע שעבר כי הם משהים את משא ומתן מול ראשי הקבוצה. אחד השחקנים אמר הבוקר: "אנחנו מתגעגעים למגרש, אבל לא נוותר על הזכויות שלנו". במועדון מקווים כי השיחות יחודשו ביממה הקרובה ואולי הצדדים יגיעו לסיכום שיאפשר אימון של רוב הסגל. כץ וקברניטי הקבוצה מקווים להגיע לסיכום במהרה ונראה כי לחלק מהשחקנים תוצע הארכת חוזה בתמורה להפחתה בשכר.


ההרצאה לשחקני ועובדי הפועל חיפה (דוברות המועדון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי