בהפועל חיפה מקווים לסגור את נושא קיצוץ השכר מול השחקנים עוד היום

שחקני הפועל חיפה חוגגים
שחקני הפועל חיפה חוגגים | מאור אלקסלסי

הצדדים חוזרים לשולחן המשא ומתן עם המתווה הראשוני - קיצוץ 50% לשחקנים הבכירים, נושא המענקים יידון עם חזרת הליגה. במועדון אמרו: "אי אפשר להתעלם מאובדן ההכנסות ללא קהל". ומה לגבי האימונים?

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

האם שחקני הפועל חיפה והבעלים יואב כץ הגיעו לסיכום? השאלה הזאת כבר עלתה מספר פעמים בשבועות האחרונים וגם כאשר היה נראה שהצדדים בדרך לחתימה נתגלעו פערים נוספים ולכן גם הפעם שני הצדדים זהירים בהצהרות שלהם ומעדיפים להוציא הודעה מסודרת רק לאחר החתימה. במהלך שעות היום ינסו עורכי הדין של הפועל חיפה יחד עם עורכי הדין של ארגון השחקנים הסכם שיאושר על ידי שני הצדדים בתקווה שהסאגה הארוכה של השבועות האחרונים בכדורגל הישראלי תגיע לסיכום.

כפי שפרסמנו אתמול, למרות טענות קשות משני הצדדים ועל אף שארגון השחקנים הודיע בשבוע שעבר על השעיית משא ומתן – בשעות הערב שוב החלו שיחות בין הצדדים בהן הוחלט לחזור למתווה הראשוני שסוכם לפני שבועיים ולפיו נושא הקיצוץ יעמוד על 50% לשחקנים בעלי חוזים גבוהים ואילו שחקנים צעירים וחיילים יקצצו סכום נמוך יותר.

נושא המענקים לא יהיה חלק מההסכם אך ראשי המועדון הבהירו כי השחקנים יקבלו אותם וסכום המענקים יידון כאשר מנהלת הליגות תפרסם את תוכנית החזרה לליגה העונה ואת התוכנית לעונה הבאה.

סילבס עם שחקני הפועל חיפה. מקווה לשוב לאימונים לאחר יום העצמאות (אריאל שלום)

בהפועל חיפה הסבירו: "אי אפשר להתעלם שחזרת הכדורגל העונה, אם תתרחש –  תתקיים בלי קהל וגם נראה כי העונה הבאה תיפתח עם יציעים ריקים וזה דבר שצריך לקחת אותו בחשבון. רק העונה הייתה הקבוצה מקבלת אצטדיון מלא בדרבי ואוהדים רבים בכל משחקי הפלייאוף העליון וחוסר ההכנסה הזה הוא משמעותי". מבחינה מקצועית מקווה המאמן חיים סילבס שאם אכן השחקנים יגיעו לסיכום אז הם יחזרו לאימונים מיד לאחר יום העצמאות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי