שחקני מכבי תל אביב שוחחו עם המשפחות השכולות

שרן ייני
שרן ייני | מכבי תל אביב, האתר הרשמי

בצל המגבלות שאסרו על השתתפות בטקסים וכניסה לבתי העלמין הצבאיים, השחקנים ומנהל הקבוצה יואב זיו קיימו שיחות עם מספר משפחות שכולות שיקיריהן, אוהדי הקבוצה, נפלו במערכות ישראל

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מגיפת הקורונה לא אפשרה למשפחות השכולות לבקר את קברי יקיריהן בבתי העלמין השנה, וכמו כן אסרה על השתתפות בטקסי זיכרון. לכן, שחקני מכבי תל אביב, המשתתפים מדי שני בטקס יום הזיכרון בקריית שלום, בחרו ליצור קשר עם המשפחות השכולות של אוהדי ושחקני המועדון שנפלו.

במהלך היום (שלישי) הקפטן שרן ייני, רוסלן ברסקי, דור פרץ, דן גלזר, איתן טיבי ויונתן כהן וגם מנהל הקבוצה יואב זיו, ערכו שיחות עם מספר משפחות שכולות, שמעו את סיפורי יקיריהן והתרגשו יחד איתן.

יואב זיו מסר לאתר הרשמי של מכבי תל אביב: "יום הזיכרון הוא יום מיוחד וטעון בהמון רגש וכאב. במהלך השנים אנו פוגשים את המשפחות השכולות של אוהדי הקבוצה שנפלו במלחמות. השנה לא יכולנו לעשות את זה ולכן בחרנו ליצור עם המשפחות קשר. להדגיש להם שגם מרחוק אנחנו חושבים עליהן, כואבים איתן ומחבקים אותן בחיבוק חם. השיחות ריגשו את המשפחות אבל אותנו לא פחות".

פיטר סביאטקובסקי, שבנו אילן נהרג בהיתקלות עם מחבלים, סיפר: "הקשר שלנו למכבי הוא בזכות אילן, שהיה אוהד הקבוצה. אפילו בטירונות המפקד איפשר לו לצאת למשחק בגלל שהוא ידע שהאהדה של אילן כל כך גדולה. מכל הטקסים, הטקס השנתי של מכבי הוא זה שהכי חסר לנו. זה האירוע שהכי מחבר אותנו למה שאילן הכי אהב".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי