ג'ון אוגו חשף: "פיקה, מסי ופברגאס רצו לצרף אותי לקבוצה שלהם"

ג'ון אוגו
ג'ון אוגו | דני מרון

אקס הפועל באר שבע נשאל על השיחה עם בלם ברצלונה בקיץ והודה: "ראיתי ממנו הודעה וחשבתי שפרצו לו לחשבון. הוא סיפר לי שיש קבוצה בבעלותם בליגה השלישית בספרד, אבל כנראה שהייתי יקר מדי כי לא שמעתי מהם"

(גודל טקסט)

באוגוסט שעבר, כשג'ון אוגו עוד היה שחקן חופשי אחרי שהוחלט שלא להאריך את חוזהו בהפועל באר שבע, קרה דבר מאוד יוצא דופן שאותו חשף הקשר באינסטגרם שלו – ג'רארד פיקה, בלם ברצלונה, שוחח איתו באינסטגרם.

אוגו התרגש מהמעמד וסיפר לעוקביו כמה הוא גאה לשמוע מחמאות ומילים כל כך יפות ומאדירות משחקן ברמה של פיקה, אחד שלמעשה זכה בכל תואר אפשרי עם הקטלונים ועם נבחרת ספרד, אבל רק היום (חמישי) חשף כיצד נוצר הקשר. מתברר שפיקה פשוט רצה לצרף את אוגו לקבוצתו.

לא לברצלונה, כמובן, אלא לאנדורה שמשחקת בליגה השלישית בספרד. הקשר ביניהם החל לאחר אליפות אפריקה, כך מספר אוגו: "יום אחד התעוררתי וראיתי שיש לי הודעה בחשבון האינסטגרם מג'רארד פיקה. אם להיות כן, הייתי בשוק – חשבתי שהאקר עובד עליי. שלחתי הודעה בחזרה ושאלתי את החברים שהיו איתי אם לדעתם החשבון נפרץ ושיסתכלו על החשבון. זה היה כל כך מוזר שאפילו העליתי סטורי לאינסטגרם שהחשבון הפרוץ של פיקה שלח לי הודעה.

"למחרת, הוא שלח לי עוד הודעה. הוא כתב לי שהוא, ליאו מסי וססק פברגאס הם בעלים של קבוצה שנמצאת ליד ספרד, משחקת בליגה השלישית בספרד ושהם רוצים שאצטרף. דיברנו קצת, הוא סיפר לי התוכניות של הקבוצה ועל הפרויקט, ממש ציפיתי לזה. בסוף העסקה לא יצאה לפועל, לא שמעתי מהם – אולי הם חשבו שאני יקר מדי. בסוף אלה היו רק שיחות איתם על הקבוצה, זה לא התממש", סיפר אוגו שהיום משחק בערב הסעודית ובימים אלה נמצא עם משפחתו בניגריה בעקבות הקורונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי