דולב חזיזה נותח בהצלחה, צפוי לשוב תוך שלושה שבועות

דולב חזיזה
דולב חזיזה | מאור אלקסלסי

קשר מכבי חיפה עבר בגרמניה הליך כירורגי לתיקון בקע מפשעתי ובימים הקרובים ישוב לארץ, ייכנס לבידוד ועשוי לעמוד לרשות בלבול בתקווה שליגת העל אכן תתחדש. וגם: גרובס וקלארק שוהים במלונית, אימון קל לשועה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אנחת רווחה במכבי חיפה: דולב חזיזה עבר הבוקר (שלישי) בהצלחה ניתוח לתיקון בקע מפשעתי בית חולים במינכן, גרמניה, אצל ד"ר אולריקה מושביק אשר נחשבת למומחית בתחום. 

אחרי שבמכבי חיפה במשך מספר שבועות עשו ככל שביכולתם כדי להשיג לקשר טיסה למרות הקושי העצום שבדבר בשל סגירת השמיים בימי מגפת הקורונה, השבוע המשימה הסתיימה בהצלחה וכעת, לאחר שגם ההליך הכירורגי עבר בשלום, הוא ישוב לישראל בימים הקרובים וייכנס לבידוד בן שבועיים. למעשה, במכבי חיפה כעת פועלים במרץ כדי להשיג לקשר טיסה חזרה במטרה שייכנס לבידוד מוקדם ככל האפשר, בהתאם לנהלי משרד הבריאות. עם זאת, במועדון מתכוונים לפנות למשרד הבריאות ולבקש לקצר את הבידוד של חזיזה במספר ימים, במטרה שהשחקן יוכל לשוב מוקדם ככל שניתן להתחיל את הליך השיקום.

מרגע השיקום, במועדון מעריכים כי תוך שלושה שבועות הוא יוכל לשוב לאימונים ואולי גם לעמוד לרשות מרקו בלבול במשחקי פלייאוף ליגת העל, בתקווה שאלו יחודשו בשבועות הקרובים. חזיזה אמר לאתר הרשמי של המועדון לאחר הניתוח: "אני רוצה להודות לאוהדים על התמיכה הגדולה ולמכבי חיפה על הליווי, מקווה לחזור כמה שיותר מהר".


חזיזה מעדכן בעמוד האינסטגרם 

מעבר לכך וכפי שפרסמנו בספורט1, למרות הדרישות של הירוקים לאפשר לצוות המאמנים האנגלי שחזר לישראל להעביר את תקופת הבידוד בביתם, פול גרובס וניל קלארק נמצאים במלונית, אך שומרים על קשר שוטף עם המאמן מרקו בלבול ומעבירים תוכניות עבודה יומיות. גם החלוץ, ירדן שועה שהתלונן בסוף השבוע על כאבים בקרסול, עורך אימונים קלים.

בנושא אחר, נשיא המועדון יעקב שחר אמנם ממתין עם קבלת ההחלטות לעונה הבאה ויבצע אותן רק עם סיום העונה הנוכחית, בתקווה שזו אכן תחודש כמובן, אבל בחודש הקרוב יצטרך לקבל בין השאר החלטה גם לגבי עתידו של המגן ארנסט מאבוקה. לירוקים ישנה אופציה על השחקן, במסגרתה הוא יזכה להעלאה בשכרו. לכן, בכרמל יבקשו מהשחקן להישאר עם חוזה דומה לעונה כדי שימשיך בקבוצה גם בשנה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי