דיווח בפנמה: עומר בראון עומד להצטרף להפועל תל אביב

עומר בראון
עומר בראון | Patrick Smith / Staff

שחקן ההתקפה יסיים בתום העונה את חוזהו בשורות אינדפנדיינטה הפנמית, יצטרף לאדומים ללא תמורה וינחת בישראל ברגע שהקורונה תאפשר זאת. יעמוד לרשות קלינגר כשהליגה תחזור?

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

עתידה של ליגת העל אמנם עדיין לוט בערפל, אך מסתבר כי חלק מהקבוצות כבר חושבות על היום שאחרי משבר הקורונה. הלילה (בין שלישי לרביעי) פורסם בפנמה שהפועל תל אביב עומדת לצרף את החלוץ עומר בראון, שצפוי לנחות בישראל כאשר הטיסות ישובו לסדרן. רק בחודש דצמבר האחרון, פרסמנו כאן באתר כי בראון מועמד להצטרף לקריית שמונה, כשבמקביל גם הפועל תל אביב ומכבי נתניה שמו בזמנו עין ועקבו אחרי השחקן.

לחלוץ חוזה עד תום העונה הנוכחית בשורות אינדפנדיינטה הפנמית, כך שהפועל תל אביב תוכל לצרפו ללא תמורה. מבחינה טכנית, תקנון הרישום של ההתאחדות לכדורגל מאפשר רישום שחקנים חדשים רק החל מסוף חודש יוני, אולם מכיוון שעונת 2019/20 עוד אמורה להתקיים בימים אלה, לא מן הנמנע כי יידחה מועד הרישום לעונת 2020/21 ובראון, גם אם יהיה בקבוצה ויתאמן איתה, לא יוכל ליטול חלק במחזורי סיום העונה הנוכחית. בעולם ללא קורונה, כמובן, החלוץ היה מצטרף רק לאחר תום עונת 2019/20 ועומד לרשות האדומים החל מהעונה הבאה.

בראון בן ה-26 הוא שמאלי ברגלו, יכול לשחק בכל עמדות ההתקפה ושייך כאמור לאינדפנדיינטה הפנמית, ממנה הושאל למונטריאול אימפקט מה-MLS ולאחרונה לסן קרלוס מקוסטה ריקה. את עונת השיא שלו רשם ב-2018/19, אז הבקיע במדי אינדפנדיינטה 11 שערי ליגה ב-20 הופעות. לחלוץ שלוש הופעות במדי נבחרת פנמה, כולל בטורניר גביע הזהב שנערך ב-2019. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי