עידן ורד: "חודשיים בידוד זה כלום לעומת האושר והנחת"

עידן ורד
עידן ורד | אריאל שלום

אחרי שמספר אנשי כדורגל הלינו על הבידוד, קשר בית"ר תמך: "הכדורגל נותן לנו כל כך הרבה לאורך השנים שמחבותנו לבוא לקראת ולהסכים לכל מיני דברים שבשגרה נראים לא הגיוניים". ניר ברקוביץ': "אנחנו לא כלבים"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)
אחרי שמספר אנשי כדורגל פרסמו פוסטים נגד הוראות הבידוד שלמעשה איפשרו את המשך עונת 2019/20 בליגת העל, עידן ורד מבית"ר ירושלים הביע את עמדתו ותמך כמעט ללא תנאי בחזרת הכדורגל הישראלי.

ורד כתב: "כל מיני רעשי רקע. אני חושב שבמקרה קיצון צריך לבוא לקראת. כמובן בגבול הטעם הטוב. הכדורגל נותן לנו כל כך הרבה לאורך השנים שמחבותנו לבוא לקראת ולהסכים לכל מיני דברים שבשגרה נראים לא הגיוניים… חודשיים בידוד זה כלום לעומת האושר והנחת שחזרה לליגה תעשה לנו ולכל מי שבאמת אוהב כדורגל".

מי שפחות אהב את ההנחיות החדשות הוא מאמן מכבי אחי נצרת, ניר ברקוביץ', שכתב בעמוד האינסטגרם שלו: "כן לכדורגל, לא לבידוד. סבלנו מספיק, אנחנו לא כלבים". ויטלי גנון, שחקן הפועל רעננה, הצטרף גם הוא: "אני כדורגלן, משמע אני בובה. נתראה באוגוסט".

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

"תחזירו לנו את הכדורגל" ⚽️ זה הסלוגן שביקשו במנהלת להעלות לרשתות החברתיות מכלל שחקני הכדורגל. ואנחנו כמי שחיים ונושמים כדורגל כל חיינו היינו נאיבים העלו תמכנו וקיווינו שהדבר היקר לנו מכל יחזור. לא תיארנו לעצמנו שאנחנו סך הכל כלי להשגת כסף ותו לא! קצת רקע כללי, בפרמטר המקצועי. לא התאמנו כמעט חודשיים, ההחלטה שהתקבלה היא שנתאמן שלושה שבועות ונשחק שני משחקים בשבוע, שהראשון כבר ב30.5 (השלכות הרסניות ברמה הפיזית, שיובילו לפציעות ולרמה מקצועית נמוכה מאוד) . ברקע האישי, דורשים מאיתנו (שחקני כדורגל) להיות בבידוד ביתי למשך כל תקופת המשחקים בלי לשאול אותנו מה דעתנו על זה? בלי להבין שאנחנו בעלי משפחות עם המון צרכים שהם מעבר לאימון/משחק והביתה? שתי ההחלטות מעידות באופן גורף! שאנחנו רק כלי להשגת מטרות כלכליות ושאין אף אחד שבאמת חושב על טובתו של השחקן /בריאותו הנפשית והפיזית. אני לא נוטה לרשום פוסטים כאלה, אבל ראיתי לנכון לפרוק את שעל ליבי #תחזירולנואתהכדורגל אבל מה המחיר? @ifpo_official @ipfl_football @hapoel_kfs

A post shared by tal machluf (@talmahluf7) on

טל מכלוף מהפועל כפר סבא הוסיף: "תחזירו לנו את הכדורגל", זה הסלוגן שביקשו במנהלת להעלות לרשתות החברתיות מכלל שחקני הכדורגל. ואנחנו, כמי שחיים ונושמים כדורגל כל חיינו, היינו נאיבים. תמכנו וקיווינו שהדבר היקר לנו מכל יחזור. לא תיארנו לעצמנו שאנחנו סך הכל כלי להשגת כסף ותו לא.

"קצת רקע כללי, בפרמטר המקצועי. לא התאמנו כמעט חודשיים, ההחלטה שהתקבלה היא שנתאמן שלושה שבועות ונשחק שני משחקים בשבוע, שהראשון כבר ב-30.5 (השלכות הרסניות ברמה הפיזית, שיובילו לפציעות ולרמה מקצועית נמוכה מאוד). ברקע האישי, דורשים מאיתנו (שחקני כדורגל) להיות בבידוד ביתי למשך כל תקופת המשחקים בלי לשאול אותנו מה דעתנו על זה? בלי להבין שאנחנו בעלי משפחות עם המון צרכים שהם מעבר לאימון/משחק והביתה?

"שתי ההחלטות מעידות באופן גורף שאנחנו רק כלי להשגת מטרות כלכליות ושאין אף אחד שבאמת חושב על טובתו של השחקן ועל בריאותו הנפשית והפיזית. אני לא נוטה לכתוב פוסטים כאלה, אבל ראיתי לנכון לפרוק את שעל ליבי", סיכם מכלוף.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי