רגב הבטיחה לבעלי הקבוצות: אפעל לטובת פיצוי הולם

מירי רגב
מירי רגב | דרור סיתהכל

שרת הספורט הייתה שותפה לישיבת המנהלת שנערכה ב'זום'. עוד במהלך הישיבה: בעלי הקבוצות דרשו מכלפון לפעול לטובת הגדלת מספר החילופים ל-5. בעלי רעננה נגד חזרת הליגה

(גודל טקסט)

ישיבת מנהלת הליגה הדחויה נערכה היום (חמישי) לאחר שבוטלה ביום שלישי האחרון, זאת בעקבות הסחבת בעניין חזרתה של ליגת העל. שרת הספורט מירי רגב חיזקה את ידם של בעלי הקבוצות על הנטל הכלכלי בו הוא נושאים. היא אמרה כי "אפעל כדי לנסות ולהביא פיצוי הולם במסגרת הוועדה הבין-משרדית שהמנכ"ל יוסי שרעבי עומד בראשה".

רגב סיפרה על האתגר הגדול שלה להביא לחידוש הליגה. "מדובר בענף היחיד במשק שבעצם חוזר לפעילות תוך מתן אפשרות למגע", אמרה שרת הספורט. רגב נטלה חלק בחלק הראשון של השיחה ולא השתתפה בדיון בין בעלי הקבוצות. לסיום, רגב פרסה בפניהם את המתווה של חזרת ליגת העל.

במהלך הישיבה של בעלי הקבוצות טענו נציגי הסקציה נס ציונה והפועל רעננה כי הם מתנגדים לחזרת הליגה או רוצים לדחות אותה. נס ציונה טענה כי הדבר נעשה בשל שהות הזרים בחו"ל. במהלך הישיבה נשאל מה קורה במצב שבו שחקן של קבוצה אחת נדבק לאחר שקיימה מספר משחקי ליגה. ארז כלפון הסביר כי במקרה כזה, הקבוצות האחרות לא ייכנסו לבידוד, אלא רק הקבוצה עצמה או חלק ממנה. עוד הוא הוסיף, כי על השחקנים להישמע להנחיות כדי להימנע מהידבקות.


ברעננה מתנגדים לחזרת הליגה. אשר אלון (האתר הרשמי)

כפי שפרסמנו מוקדם יותר, בעלי הקבוצות והמאמנים העבירו מסר להתאחדות, שעבר גם בישיבה היום, לגבי האפשרות להגדיל את מספר החילופים משלושה לחמישה. במנהלת הבהירו כי רק בשבוע הבא תתקבל החלטה בעניין. נושא נוסף שעלה על הפרק הוא נושא הזרים בליגת העל. בעלי הקבוצות הביעו חשש כי הזרים יעזבו נוכח העובדה שהם לא חתומים על חוזים עד חודש יוני. במנהלת ידרשו, ככל הנראה, שהקבוצות יחתימו ויבטחו את הזרים לחודש נוסף, אך לא בטוח שאלה יסכימו לכך מאחר והחוזה שלהם הסתיים.

יו"ר המנהלת, ארז כלפון: "אני מבקש להודות לכל הגורמים שסייעו לחידוש פעילות הכדורגל המקצועני, לשרת התרבות והספורט מירי רגב ולמשנה למנכ"ל משרד הבריאות הפרופסור איתמר גרוטו. אני קורא לכל השחקנים ולצוותים המקצועיים לפעול באחריות ולהקפיד על כללי הזהירות הנדרשים שהועברו לקבוצות על מנת שהעונה תסתיים באופן ספורטיבי על כר הדשא וללא נזקים כלכליים נוספים לקבוצות הכדורגל המקצועניות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי