מתיחות בחדרה: השחקנים נדרשו לקצץ ב-50% משכרם וסירבו

שחקני הפועל חדרה
שחקני הפועל חדרה | מאור אלקסלסי

בכירי המועדון נפגשו עם השחקנים והציעו מתווה, עם הבטחה לפיצוי על כל נקודה שתושג בפלייאוף התחתון. הכדורגלנים קיבלו 48 שעות לשקול את ההצעה, בקבוצה הבהירו: מי שלא יסכים, אינו צפוי להמשיך

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

שחקני הפועל חדרה נפגשו היום (שישי) אחר הצהריים עם ראשי המועדון, אשר הציעו להם מתווה לפיו עליהם לקצץ ב-50% משכרם לחודש יוני – כלומר חצי מהתקופה שבה ליגת העל תחזור לפעילות. בנוסף, היועץ המקצועי אורן גולן ציין כי על כל נקודה שתשיג הקבוצה במשחקי הפלייאוף התחתון, השחקנים יזכו לבונוס נוסף, כשהמועדון מחכה להתפתחויות בנוגע לפיצוי שהכדורגל הישראלי צפוי לקבל מהמדינה ולפיו ינסה לפצות את השחקנים בשכר נוסף.

גולן הסביר לשחקנים כי טרם ברור למועדון מה הנזק הכלכלי שייגרם בעקבות מגיפת הקורונה ולכן רק בסיום העונה, ראשי הפועל חדרה ינסו לפצות את השחקנים בתשלום נוסף. נכון לסיום הפגישה השחקנים לא הסכימו למתווה, אך קיבלו 48 שעות לשקול אותו כאשר המטרה היא לחזור לאימונים ביום ראשון. בחדרה הבהירו: שחקן שיופיע לאימון ביום ראשון, משמעות הדבר היא שהוא מאשר את המתווה ומי שיבחר שלא להסכים, אינו צפוי להמשיך בקבוצה.

"מי שלא ירצה לקצץ ולא מבין את התקופה, עדיף שלא יהיה כאן", אמרו בכירים חדרה לפני הפגישה. "כל מי שחושב שיש לו חוזה לעונה הבאה ולא יסכים ללכת לקראת המועדון, ישוחרר. הפועל חדרה לא תקרוס כלכלית בשביל אף שחקן.

אורן גולן. מתיחות בחדרה (אודי ציטיאט)
אורן גולן. מתיחות בחדרה (אודי ציטיאט)

השחקנים דווקא הגיעו לפגישה בתחושה אופטימית, לאור העובדה שלפני היציאה לחל"ת הובטח להם שהמועדון ינסה להתחשב בהם כך שלא ייפגעו משמעותית מהמצב. "רצינו להגיע למתווה כמו שעשו רוב המועדונים בליגת העל, אבל ראשי המועדון מיהרו להוציא אותנו לחל"ת כי אולי קיוו שהליגה לא תחזור, אבל עכשיו הם צריכים ללכת לקראתנו", אמר אחד השחקנים בקבוצה.

בעיה נוספת נוגעת לזרים כמו לוסיו וג'ורג' פוצ'יבה, שחוזיהם מסתיימים בסוף החודש הנוכחי ולא צפויים להמשיך, לכן לא מן הנמנע שישוחררו מיידית מהמועדון. השוער אוסטין אג'ידה מבוקש בחדרה גם לעונה הבאה, ובקבוצה ינסו למצוא פתרון כלכלי מול השחקנים וגם מול הבלם ג'ונתן סיסה, שיחזור לכשירות רק לקראת העונה הבאה.

לוסיו. יסיים את דרכו בחדרה? (דני מרון)
לוסיו. יסיים את דרכו בחדרה? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי