שחקנים שלא חתומים לעונה הבאה שוקלים לא להופיע למחזור ה-28

צ'יקו אופואדו
צ'יקו אופואדו | אודי ציטיאט

כדורגלנים בכל ליגת העל דורשים להאריך את חוזיהם בחודש נוסף, אולם אלה שאינם חתומים טוענים: ההסכם מסתיים בסוף מאי ורלוונטי רק למחזור הראשון של הליגה המתחדשת

(גודל טקסט)

שחקנים בליגת העל שמסיימים חוזה בתום העונה הנוכחית שוקלים שלא להופיע למחזור השני של הליגה המתחדשת, המחזור ה-28 במספר – כך נודע היום (שישי) לספורט1. הסיבה: כפי שפורסם כאן אתמול, ישנו חשש גדול מנטישת שחקנים, במיוחד זרים, את ליגת העל וזאת בעקבות העובדה שאינם מקבלים שכר על חודש יוני.

בהתאחדות לכדורגל מאמינים שהקבוצות ימצאו פיתרון ויחתימו את השחקנים על הארכת חוזה במספר שבועות עד סוף העונה, אלא שכדורגלנים שאינם חתומים לעונת 2020/21, טוענים כי החוזה שלהם מסתיים בסוף מאי ולכן הוא רלוונטי אך ורק למחזור הראשון שישוחק עם חידוש הליגה ב-30 במאי. המשמעות פשוטה: ייתכן ששחקנים שההסכם שלהם מסתיים יבקשו להאריך אותו, כשאלו שלא חתומים לא יעלו לשחק אם לא יקבלו חוזה עד אמצע יולי.

שחקן באחת מקבוצות הליגה, שיוזם את העניין ושוחח עם חבריו לקבוצה על אפשרות זו, אמר לספורט1: "הקבוצות יהיו מחויבות לתת לנו חוזים בחודש יוני ואם לא יעשו כן, הרי שמי שאין לו חוזה, פטור מלשחק. יש לנו אינטרס לעלות על כר הדשא, אבל לא לשחק בחינם".

גרסיה. שחקנים יחרימו את הליגה? (דני מרון)
גרסיה. שחקנים יחרימו את הליגה? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי