סקציה נס ציונה הודיעה: חוזרים לאימונים לקראת חידוש הליגה

שחקני סקציה נס ציונה
שחקני סקציה נס ציונה | דני מרון

המדורגת לפני אחרונה בטבלה תשוב לשגרה מחל"ת לקראת חזרת ליגת העל ב-30.5. הזרים עדיין במולדתם ולא יעמדו לרשות זדה בתחילת הפלייאוף

(גודל טקסט)

בסקציה נס ציונה יחדשו מחר (ראשון) את האימונים אחרי מספר שבועות שהשחקנים הוצאו לחל"ת ויפתחו בהכנות לחידוש ליגת העל בעוד שלושה שבועות, כך נמסר בהודעה רשמית מדוברות המועדון.

קברניטי המועדון הציעו שכל אחד מהשחקנים יקצץ אחוז שונה ממשכורתו, בהתאם לגובהה, במטרה שהקיצוץ הממוצע יעמוד על כ-25%. עם זאת, במהלך השיחות התגלו פערים די גבוהים בין דרישות השחקנים לרצון ההנהלה, אולם נראה כי לאחר מספר שעות ארוכות ומורטות עצבים, הגיעו הצדדים להבנות. "בכל הקבוצות, גם הגדולות ביותר בליגה, יש קיצוצים. אין ברירה, השחקנים יצטרכו לבוא לקראת המועדון", אמרו בסקציה הערב.

בנס ציונה מתכוונים אף להגביר את הקצב בקרוב ולערוך אימונים כפולים לקראת שריקת הפתיחה בסוף החודש. הגישה בנס ציונה היא כרגע של "אין מה להפסיד", מתוך הבנה שגם כל שאר הקבוצות יסבלו מכושר משחק לקוי, ובמועדון מקווים לנצל זאת ולשרוד עונה נוספת בליגת העל. הדבר יהיה קשה מאוד, שכן הקבוצה, שמדורגת מתחת לקו האדום במרחק נקודה מעירוני קריית שמונה –  כך או אחרת תחל את דרכה עם חידוש הליגה על "טהרת הישראלים".

היקה. יצטרך להיכנס לבידוד (דני מרון)

המאמן ליאור זדה יצטרך להסתדר לפחות במחזורים הראשונים ללא הזרים, שכן כולם שבו למולדתם. סביין לילאי ויחמיר היקה ישובו לארץ ב-18 במאי, אך יצטרכו להיכנס לבידוד של שבועיים ולא יוכלו להתאמן עם יתר חבריהם. בנוגע למוסא מאזו וסאקו טורה, העניינים מסובכים יותר מכיוון שאין כרגע טיסות מאפריקה לישראל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי