פרשת וארן: כתב אישום הוגש נגד כדורגלן בגין הפצת הסרטון

אנתוני וארן
אנתוני וארן | דני מרון

כשנתיים לאחר שהופץ סרטון קשה לצפייה, בו נראו ארבעה שחקנים בעיצומם של יחסים אינטימיים מבזים עם בחורה צעירה, פרקליטות מחוז מרכז הגישה כתב אישום נגד בר מזרחי בגין פגיעה בפרטיות

(גודל טקסט)

יותר משנתיים לאחר שהופץ סרטון המתעד את חלוץ הפועל באר שבע אנתוני וארן, באותם ימים עוד בבית"ר ירושלים, בעיצומם של יחסים אינטימיים מבזים יחד עם כדורגלנים נוספים ובחורה צעירה, מה שגרר תגובות קשות מאוד ותלונה במשטרה על ידי חברת הכנסת מרב מיכאלי, הותר הערב (ראשון) לפרסום כי פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה כתב אישום לבימ"ש השלום פתח תקוה נגד שחקן הכדורגל בר מזרחי (25) בגין פגיעה בפרטיות, מפני שהפיץ את הסרטון.

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד יצחק מורדוך, בין מזרחי, אחד מחבריו של וארן שמופיע בסרטון, למתלוננת, קיימת היכרות מוקדמת. "ביום 7.12.2015 פגש הנאשם בצוותא עם אחרים את המתלוננת באקראי במועדון בת"א. לאחר מכן, התלוותה המתלוננת עמם לביתו של הנאשם, ושם קיימה יחסי מין בהסכמה עם הנאשם ועם אחד האחרים. בשלב מסוים במהלך שהייתה של המתלוננת בביתו, הסריט אותה הנאשם במהלך סיטואציה אינטימית וזאת מבלי לקבל את הסכמתה. זמן מה לאחר מכן שלח הנאשם את הסרטון לאחרים באמצעות אפליקציית Whatsapp וב-14.3.2018 הופץ הסרטון ברשתות החברתיות".

בשיאו שיחק בר מזרחי בהפועל פתח תקווה והעונה הכדורגלן ה-25 משחק בהפועל קריית אונו מליגה ב' דרום א' ובמדיה כבש שבעה שערים. במקביל הוא מנהל את בר הביליארד באצטדיון המושבה בפתח תקווה.


וארן ועורך דינו לפני שנתיים (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי