כשנה לאחר שעזב את מכבי חיפה: מנואל איטורה פרש מכדורגל

מנואל איטורה
מנואל איטורה | מאור אלקסלסי

הקשר הצ'יליאני, שהגיע לכרמל בינואר 2019 ובמדים הירוקים שיחק פעמיים בלבד, החליט לתלות את הנעליים לאחר קריירה מפוארת שכללה בין היתר 35 הופעות בנבחרת ומעברים בין קבוצות בספרד ואיטליה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

כשנגיף הקורונה פרץ לחיינו בסערה ובמהרה השבית את עולם הספורט והכדורגל בפרט, היה חשש שעבור כדורגלנים ותיקים זו תהיה, בלית ברירה, דרך עצובה לסיים את הקריירה. כידוע, בינתיים הכדורגל על סף חזרה ברחבי אירופה ושחקנים רבים דיברו על כך שבכוונתם לשחק אפילו שנה או שנתיים יותר משתכננו בשל אותה "פגרת קורונה" על שלל משמעויותיה, אבל מי שבכל זאת נאלץ לתלות את הנעליים הלילה (שלישי) הוא אקס מכבי חיפה, מנואל איטורה.

הקשר הצ'יליאני, שהגיע למכבי חיפה רק בינואר בעונה שעברה, אבל מיעט לשחק ולמעשה זכה לשתי הופעות בלבד בליגת העל בחודשיו הספורים במועדון, החליט לפרוש מכדורגל אחרי קריירה מפוארת שכללה בין השאר את אוניברסידד דה צ'ילה, ריאל מורסיה, מלאגה, ראיו וייאקנו, אודינזה, גרנאדה, ויאריאל ומכבי חיפה. גם במדי נבחרת צ'ילה הוא זכה לרשום לא פחות מ-35 הופעות בינלאומיות.

בחודש מרץ עזב איטורה את קבוצתו האחרונה, דפורטיבו איקיקה, ולאחר שמצא את עצמו בבית במשך חודשיים ללא מסגרת וכשהכדורגל מושבת בשלב זה בדרום אמריקה, הודיע על פרישה. את ההודעה בשמו פרסמה סוכנות השחקנים המייצגת אותו ובקליפ הפרישה מודים לו על קריירה נפלאה ומאחלים לו בעתיד בהצלחה כוכבי כדורגל איתם שיחק, ביניהם סנטי קסורלה, מרטין דמיצ'ליס, חאבייר סאביולה, חואקין ורוקה סנטה קרוס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי