ק"ש לוחצת: גינסארי התבקש לסייע למאמץ להשאירו עד תום הליגה

ראדו גינסארי
ראדו גינסארי | אריאל שלום

חוזהו של המולדבי מסתיים עם חידוש העונה, במועדון פנו אליו כדי שישוחח עם קיריליה סובטוב שמסרבת להאריך את ההתקשרות בחודש וחצי. ברטקוס ודיניז צפויים לעמוד לרשות רפואה לכל אורך הפלייאוף התחתון

(גודל טקסט)

אחד המועדונים היחידים שהעדיפו שעונת 2019/20 לא תתחדש היה הפועל קריית שמונה, אולם לאחר שבמנהלת הליגה החליטו אחרת וכידוע ליגת העל תצא לדרך בסוף החודש, גם הקבוצה הכי צפונית בליגה שבה לאימונים מלאים ונערכת במלוא המרץ לפתיחת הפלייאוף התחתון.

כידוע, קריית שמונה בסכנה ממשית לרדת לליגה הלאומית, ולמעשה אחת הסיבות העיקריות להתנגדותה לחדש את העונה הייתה ששחקניה הזרים מסיימים חוזה במהלך יוני והקבוצה תתקשה בלעדיהם במשחקי ההישרדות. עם זאת, ייתכן שחלקם יאריכו את החוזה עד תום העונה, בדגש על השוער הליטאי דג'וקאס ברטקוס שמסיים חוזה ולקריית שמונה ישנה אופציה להאריכו לעונה הבאה.

"ברטקוס צפוי לכבד את המועדון ויישאר", אמרו בסביבתו של הליטאי, "אבל כמובן שגם הוא מחכה להתפתחויות לגביו מצד המועדון לגביו". גם המגן מרקוס דיניז עשוי להישאר בישראל בחודש וחצי האחרונים, אם הקבוצה תרצה בזה. מי שעתידו לא ברור הוא הקשר ראדו גינסארי, שהגיע בינואר כמושאל מקיריליה סובטוב הרוסית והחוזה מסתיים בתחילת יוני. קבוצתו כבר הבהירה כי לא תרצה שהשחקן ימשיך בישראל ולאחרונה ביקשו חלק מאנשי קריית שמונה מהשחקן לבחון מחדש את האופציה מול הקבוצה הרוסית כדי שלמרות הכל יוכל לסייע במאבקי ההישרדות וישוחרר עם תום העונה.

בנושא אחר, הבוקר השתתף המועדון באבלו של המאמן קובי רפואה, עם פטירתו של אביו, דוד רפואה שנפטר.




ברטקוס. ממתין לעדכון המועדון (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי