אפשרות: משרד הבריאות יאשר הכנסת קהל בחלק מהפלייאוף

אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

משיחות שערכו מספר קבוצות בליגת העל עם אנשי מנהלת הליגה, הובהר כי במשרד הבריאות לא פוסלים את האפשרות. גורם בכיר לספורט1: "גם אם יכניסו מאות או אלפים, זו בשורה"

(גודל טקסט)

האם אוהדי הכדורגל הישראלי יחזרו למגרשים מוקדם מהצפוי? בימים האחרונים נערכו שיחות בין גורמים בכירים בקבוצות (בעיקר קבוצות הצמרת להן ההכנסות מקהל משמעותיות) לאנשי המנהלת, והמסר אחיד: בעקבות ההקלות החדשות, משרד הבריאות עשוי להחזיר קהל למגרשים בחלק ממשחקי הפלייאוף.

במשרד הבריאות עדיין לא התקבלה החלטה סופית בנושא, אך גורמים במשרד אמרו בנושא: "יש מחשבה כזאת, אך כרגע שום דבר לא סופי. כרגע, כניסת קהל למגרשים אסורה בהחלט"

גורם באחת הקבוצות הבכירות בליגת העל אמר: "בקרוב יכניסו אנשים לקולנוע או לתיאטרון בהגבלה, אז למה לא באיצטדיון פתוח? אם אתה מאפשר כניסה בהפרדה לאותם מקומות במילא, אז מה השוני באצטדיון כדורגל? גם במנהלת הליגה לא פוסלים את האפשרות. המשק מתחיל להיפתח ולהתעורר, אם יכניסו מאות או אלפים, זו בשורה".


אוהדי בית"ר ירושלים (דני מרון)

במנהלת הליגה פרסמו הערב (שלישי) את מתווה החיילים ובמקביל ממשיכים לעסוק בנושא הפיצויים לקבוצות. כזכור, במנהלת מעריכים שהקבוצות הפסידו לפחות 150 מיליון שקל במהלך תקופת הקורונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי