קבוצות ליגת העל יודיעו בימים הקרובים על "מתווה פיצויים" לבעלי מנויים

אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב | דני מרון

המועדונים החליטו לקיים דיונים פנימיים בנושא. בהפועל ת"א, בני יהודה והפועל ב"ש כבר שוקלים לפצות את האוהדים, גם בית"ר עורכת בדיקה. האפשרויות: הנחה במנוי לעונה הבאה או זיכוי

(גודל טקסט)

קבוצות ליגת העל בכדורגל צפויות להודיע בימים הקרובים על מתווה פיצויים לבעלי המנויים. במסגרת דיון רחב שנעשה, הוחלט כי הקבוצות יקיימו בימים הקרובים דיונים פנימיים לגבי האפשרות לפצות אוהדים, בעלי מנויים, שאין ביכולתם להגיע למשחקים שנותרו. כך למשל, במספר קבוצות כמו הפועל תל אביב, בני יהודה והפועל באר שבע, מקיימים שיחות מתקדמות בנושא. בבית"ר ירושלים, רוב האוהדים כבר הבהירו שיוותרו על החזר כספי, אולם במועדון בודקים גם אפשרות לפיצוי.

אחת האפשרויות שעלתה היא מתן הנחות לבעלי מנוי שלא יצליחו להגיע כעת למשחקי הקבוצה ויידרשו פיצוי. אופציה נוספת: פיצוי לאוהדים באמצעות זיכוי לחנויות אוהדים. המתווה הזה קיים גם באירופה. בהולנד אימצו לאחרונה את הנושא הזה, כשקבוצות כמו אייאקס הציעו לאוהדים הנחה למנוי לעונה הבאה. פיינורד, למשל, שוקלת להעניק לכל בעל מנוי חולצה רשמית בחינם.

בהפועל תל אביב אמרו אתמול כי הם בודקים אפשרות לפיצוי, אך בדרך כזו שלא תגרום להתמוטטות כלכלית. גורם בקבוצה הסביר כי ברור שפיצוי כזה עשוי לגרום נזק, אולם העובדה שהמועדון רואה את עצמו כגוף אחד עם האוהדים, תוביל לכך שיבואו לקראתם. במכבי חיפה לא מקיימים בשלב זה דיונים בנושא ומקווים שחלק ממשחקי הפלייאוף העליון (ראה ידיעה נפרדת) יתקיימו עם קהל. הפועל באר שבע תארח רק במחזור השלישי של הליגה המתחדשת בטרנר, אולם גם שם לא פוסלים אפשרות לפצות את האוהדים.

"אם נצטרך להחזיר את הכספים האלה, זה נזק כלכלי עצום שספק אם יהיה אפשר לעבור אותו ובכל מקרה יפגע בפן המקצועי. אני לא מאמין שיש אוהד שרוצה לפגוע בקבוצה שלו", אמר גורם באחת מקבוצות הצמרת אף סייג: "מאידך, כולם מודעים לכך שצריך לבוא לקראת האוהדים ששילמו ממיטב כספם ולא קיבלו תמורה מלאה".


אוהדי הפועל באר שבע (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי