רשמית: הושג סיכום על מתווה בידוד מיוחד לכדורגלנים חיילים

ארז כלפון, יעקב שחר, משה חוגג
ארז כלפון, יעקב שחר, משה חוגג | עדי אבישי

השהות בצבא תיחשב לחיילים כחלק מהבידוד, כאשר הם יוכלו להיות במקומות הבאים בלבד: בית – צבא –אימון/משחק – בית. ארז כלפון: "קורא לשחקנים החיילים להקפיד ולשמור היטב על הנהלים המחמירים"

(גודל טקסט)

בתום מרתון פגישות עם משרדי הספורט, שלטונות צבא ההגנה לישראל ומשרד הבריאות, מנהלת הליגות בכדורגל אישרה הערב (שלישי) כי הושג סיכום על מתווה בידוד מיוחד לכדורגלנים חיילים.

להלן פרטי המתווה כפי שאושר על ידי משרד הבריאות

השהות בצבא תיחשב לחיילים כחלק מהבידוד, כאשר הם יוכלו להיות במקומות הבאים בלבד: בית – צבא –אימון/משחק – בית. מעבר לכך, החיילים לא יוכלו לשהות במקומות נוספים ועליהם להקפיד על כלל הנחיות הבידוד בדומה להנחיות הקיימות לגבי יתר השחקנים שאינם חיילים.

בכל עת שהשחקנים החיילים ישהו בצבא – השהות תיחשב עבורם כחלק מהבידוד המיוחד ויהיה עליהם להקפיד ולשמור כאמור על כל כללי הזהירות והבטיחות המחמירים הנהוגים בצבא לרבות הקפדה על עבודה בקפסולות (וככל שניתן בתיאום עם המפקד הישיר ללא מגע עם חיילים אחרים), שמירת מרחק מינימלית של שני מטרים, עטיית מסיכה וכו'. המתווה יכנס לתוקפו החל ממחר – יום רביעי ה–12.05.2020.


.
יו"ר המנהלת ארז כלפון מסר: "אני שמח על ההבנה של כלל הגורמים ויצירת מתווה הבידוד המיוחד לכדורגלנים חיילים, אשר יאפשר להם להשתתף באימוני ומשחקי הקבוצות לצד השירות הצבאי. מתווה זה הושג לאחר שיחות וקבלת חוות דעת מגורמי הצבא על ההקפדה היתרה של כללי הבטיחות והזהירות הנהוגה בצבא וקיבל את אישור משרד הבריאות.

"אני קורא לשחקנים החיילים להקפיד ולשמור היטב על הנהלים המחמירים בכל עת. כל הגורמים התגייסו ליצירת המתווה שיוביל לסיום עונת הכדורגל והאחריות הנמצאת על כתפכם בשמירת הכללים ומניעת הידבקות הינה גדולה.

"אני רוצה להודות לכל השותפים שסייעו להגיע למתווה הבידוד המיוחד לכדורגלנים חיילים, למנכ"ל משרד הספורט יוסי שרעבי ואנשי משרדו ולמשנה למנכ"ל משרד הבריאות הפרופסור איתמר גרוטו אשר פעם נוספת גילה הבנה עמוקה לצרכי הכדורגל הישראלי. כעת הקבוצות יכולות להתרכז בהכנות למשחקים עם כלל שחקני הסגל וכולנו מצפים לחידוש עונת המשחקים ביום שבת ה –30.05.2020".


ממשיך במלאכה המבורכת. ארז כלפון (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי