"משרד הבריאות אופטימי לגבי פתיחת המגרשים לקהל מצומצם"

אבי ריקן
אבי ריקן | מאור אלקסלסי

גורמים במנהלת אישרו את הפרסום בספורט1, לפיו ישנה אפשרות של כניסת קהל לאצטדיונים: "כלפון בדיונים איתם". הערכה: זה יקרה לאחר ה-14 ביוני אם משרד הבריאות יאשר

(גודל טקסט)
גורמים במנהלת הליגה הגיבו הבוקר (רביעי) על הפרסום בספורט1, לפיו במשרד הבריאות שוקלים לאפשר פתיחה חלקית של היציעים בחלק ממשחקי הפלייאוף. גורמים בכירים במנהלת אמרו לספורט1 כי "יו"ר המנהלת נמצא בדיונים על בסיס יומי עם משרד הבריאות והם אופטימיים שאם התחלואה תרד ביוני, יהיה אפשר לשכנע את משרד הבריאות לפתוח את האצטדיונים למספר מצומצם של קהל".

במנהלת מקווים שאם האצטדיונים אכן ייפתחו, במגרשים הגדולים כמו סמי עופר עשוי שיעור הנכנסים לאצטדיון להגיע עד כדי שליש. "אנחנו עדיין לא שם, אבל תיאורטית זה אפשרי", אמרו אתמול גורמים במנהלת הליגות.

המתווה הנוכחי עליו חתמו ראשי המנהלת ומשרד הבריאות לא כולל קהל. יחד עם זאת, ההערכות הזהירות מדברות על אפשרות לשלב קהל במגרשים לאחר ה-14 ביוני. גורם במשרד הבריאות אמר אתמול כי הדבר אפשרי לנוכח פתיחת המשק, אולם כרגע אין עדיין החלטה על פתיחת האצטדיונים.

גורם באחת הקבוצות הבכירות בליגת העל אמר אתמול: "בקרוב יכניסו אנשים לקולנוע או לתיאטרון בהגבלה, אז למה לא באצטדיון פתוח? אם אתה מאפשר כניסה בהפרדה לאותם מקומות, אז למה לא למקום פתוח? גם במנהלת הליגה לא פוסלים אפשרות כזאת על הסף. המשק מתחיל להיפתח ולהתעורר. אם יכניסו מאות או אלפים, זו בשורה".

יחזרו בקרוב ליציעים? אוהדי מכבי חיפה (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי