אמיליוס זובאס: "לא פוסל מעבר לאזרבייג'ן. יש לי כמה הצעות"

אמיליוס זובאס
אמיליוס זובאס | מאור אלקסלסי

שוער בני יהודה שמסיים את חוזהו בתום העונה, דיבר על עתידו בתקשורת האזרית: "הכל עדיין בשלב ראשוני, לכן אעדיף לא להרחיב". על הניצחון מול נפטצ'י באקו בקיץ: "הצלחנו להפתיע אותם"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

השוער הליטאי של בני יהודה, אמיליוס זובאס התראיין אתמול (שלישי) לתקשורת באזרבייג'ן וסיפר כי אינו פוסל לעבור לליגה המקומית: "האם אשחק כאן? הכל יכול להיות, כל הצעה רשמית היא תמיד מעניינת אותי. החוזה שלי מסתיים בתום העונה ואם להיות כנים, יש לי כבר כמה הצעות. אבל אני לא רוצה לדבר על זה עכשיו כי הכל בשלב ראשוני".

זובאס המשיך ודיבר על צמד המשחקים של הכתומים בקיץ נגד נפטצ'י באקו במוקדמות הליגה האירופית, שהסתיימו בניצחון לצד הישראלי: "אלו היו משחקים מצוינים. הקבוצה נגדנו הייתה טובה מאוד ואני חושב שהצלחנו להפתיע אותם בבאקו. בגומלין רק היינו צריכים לשמור על התוצאה".

"אהבתי את סגנון המשחק של נפטצ'י במשחק במושבה, הם היו אגרסיביים והיה להם כדורגלנים מאוד מוכשרים בהרכב. בשלב הפלייאוף של הליגה האירופית חיכתה לנו מאלמו השבדית. רצינו לעשות היסטוריה בבני יהודה ולהגיע לראשונה לשלב בתים אירופי, אבל הובסנו במשחק הראשון 3:0, ובמשחק הביתי כבר לא היה לנו שום סיכוי".


"הצלחנו להפתיע את נפטצ'י באקו" (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי