כל שחקני הפועל חדרה מלבד לוסיו סיכמו על קיצוץ

לוסיו, רועי זיקרי
לוסיו, רועי זיקרי | אריאל שלום

הקבוצה מהשרון אישרה: החל ממחר יעמוד לרשותו של שרון מימר סגל מלא. עם הברזילאי נמשכים המגעים, אך במועדון הבהירו: "יישאר רק בתנאים שלנו ולא מעבר לזה"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

לאחר מספר ימים לא פשוטים, הגיעו ראשי הפועל חדרה לסיכום עם כל שחקני הסגל הבכיר, על חזרתם לאימונים מלאים והשתתפותם במשחקי הפלייאוף התחתון. כזכור חדרה הוציאה את השחקנים לחל"ת וביום שישי נערכה פגישה מול ראשי המועדון כשבסיומה השחקנים סירבו בכל תוקף להצעתה של ההנהלה, לפיה יצטרכו לקצץ ב-50 אחוז מהשכר ויזכו במקביל לבונוסים על ניצחונות ועל השגת המקום השביעי.

בתחילת השבוע החלו קברניטי חדרה בשיחות אישיות והצליחו להגיע לסיכום עם כל השחקנים כאשר האחרונים היו חגי גולדנברג, מוחמד אבו פאני ואליאל פרץ. בקרב הזרים סוכם גם עם אוסטין אג'ידה ועם הקשר ג'ורג' פוצ'יבה ולמעשה היחיד שטרם הגיע להסכמות הוא החלוץ הברזילאי לוסיו. כפי שפרסמנו בעבר, בחדרה לא מעוניינים בחלוץ לעונה הבאה ובשלב זה, לוסיו עצמו לא מוכן לדון על קיצוץ בחודשי יוני ויולי וייתכן שישוחרר בעוד שבועיים.

"לוסיו יישאר בפלייאוף התחתון רק בתנאים שלנו ולא מעבר לזה", הבהירו בחדרה. בנוסף לכך בישרה הקבוצה מהשרון כי ביום שישי הקרוב בשעה 10:30 תפגוש במשחק הכנה את הפועל חיפה. משחקי אימון נוספים ייערכו גם מול קריית שמונה (22.5) ונגד הפועל כפר סבא (26.5).


יעמוד לרשותו של שרון מימר סגל מלא (אריאל שלום)





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי