הפועל ת"א במכתב לחולדאי: "תמיכתכם לא נעלמת מעינינו"

אוהדי הפועל ת"א
אוהדי הפועל ת"א | אריאל שלום

ראשי קבוצת הכדורגל הודו לראש עיריית תל אביב, שפטר את הקבוצות מדמי שימוש עבור האצטדיונים: "שיתוף הפעולה בין העירייה למועדון במגוון תחומים ראוי לציון והערכה, זו החלטה מבורכת שתסייע משמעותית"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב וראש העירייה רון חולדאי ידעו עליות ומורדות ביחסיהם לאורך השנים, בעיקר לאור זעם האוהדים על כך שחולדאי היה ראש העיר שבתקופתו נהרס אולם "אןסישקין" של קבוצת הכדורסל שמצאה את עצמה נודדת מספר שנים עד אשר נבנה "היכל שלמה", אבל המחווה של עיריית תל אביב, שפטרה את הקבוצות בעיר מתשלום עבור האצטדיונים והאולמות עד תום העונה, הובילה למכתב תודה מהאדומים.

גם מכבי תל אביב הודתה אתמול במכתב רשמי לראש העיר חולדאי והודתה בעיות כלכליות אליהן נקלעה בעקבות התפשטות הקורונה, והבוקר (חמישי) הגיע תורם של האדומים: "מועדון הכדורגל הפועל תל אביב מודה לעיריית תל אביב – יפו על התחשבותכם בסיטואציה החדשה שנקלענו אליה כולנו בעל כורחנו – והחלטתכם להעניק פטור מדמי שימוש באצטדיון בלומפילד", כתבו האדומים.

"בימים אלה, בהם המועדון, הכדורגל הישראלי והמשק בכלל חווים משבר כלכלי קשה, אנו מבקשים להביע את הערכתנו הכנה על ההחלטה המבורכת, שתסייע לנו משמעותית בהתמודדות עם המשבר שפקד אותנו. שיתוף הפעולה בין העירייה למועדון במגוון תחומים ראוי לציון והערכה, תמיכתכם לא נעלמת מעינינו ומתן הפטור הנ"ל אינו מובן מאליו כלל. כולנו תקווה שבהמשך, אצטדיון בלומפילד, אשר חודש בהשקעה חסרת תקדים של העירייה, ימשיך לארח את עשרות אלפי אוהדי הכדורגל בעיר, כמו גם הופעות ואירועי תרבות נוספים – בחלוף משבר הקורונה", הוסיפה הנהלת האדומים.


חולדאי בבלומפילד המחודש (אודי ציטיאט)

בנושא אחר, הקבוצה הודיעה כי תקיים בשבוע הבא שני משחקי אימון לקראת החזרה לליגת העל. הראשון יהיה ביום שלישי (19/5) בשעה 18:00 ובו האדומים יארחו את הפועל אשקלון במתחם חודורוב, והמשחק השני יהיה נגד סקציה נס ציונה, ביום שישי (22/5) בשעה 10:00.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי