שחקנים בב"ש חוששים שהקבוצה תהפוך להפועל ת"א

שחקני הפועל באר שבע
שחקני הפועל באר שבע | מאור אלקסלסי

החשש: הקבוצה תתרחק מחבורת הצמרת, בדומה למה שקרה לאדומים בעבר. הסיבות מגוונות: הכוונה להיפטר מהחוזים, המו"מ לקיצוץ של 50 אחוז ורשת הביטחון הקצרה של אלונה ברקת

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע הביעו בשבועות האחרונים אופטימיות לגבי עתיד המועדון. ההודעה של אלונה ברקת, ההבטחה לביטחון כלכלי ושאיפות לתקציב של 40 מיליון שקל, יצרו תקווה אצל שחקני הקבוצה ובקרב האוהדים שהקבוצה עדיין מסוגלת לשרוד את המשבר הזה, גדול ככל שיהיה. אלא שההתרחשויות בימים האחרונים גורמים להם לאבד את התקווה שהמועדון מסוגל לעבור את התקופה הקשה הזאת.

לבאר שבע לא חסרות בעיות שיצביעו על כך: הסאגה החדשה במסגרתה השחקנים התבקשו לקצץ 50 אחוז משכרם היא רק אחת הסיבות לכך. אתמול התברר ששלושה משחקני הקבוצה אמורים לעזוב כדי לפנות מקום בתקציב. כל השלושה – אריאל הרוש, דור אלו וקיווין טאפוקו הם מושאלים, אבל שלושתם שחקנים שהגיעו בקול תרועה והיו אמורים לשדרג את באר שבע בכל אחת מהעמדות שבה הם משחקים. בנוסף לכך, במועדון חוששים שהמגעים עם השחקנים לא יישאו פרי, מה שיחייב את ברקת להוציא עוד כסף מהכיס פרט לחמישה מיליון שהבטיחה להעמיד כרשת ביטחון.

"החשש האמיתי הוא שיקרה לנו תהליך שכבר קרה במועדונים גדולים אחרים, כמו הפועל תל אביב", אמר אחד השחקנים. "ברגע שאתה שומע שהמועדון רוצה לשחרר שחקנים בחינם אחרי שקנה את חלקם בכסף גדול, אתה מבין שהמועדון הולך לתקופה שונה". במועדון מנסים להשמיע אופטימיות ומאמינים שבקרוב ייצאו לעתיד (גם כלכלי) אחר לגמרי, בעזרת סיכום עם השחקנים ומספר שחרורים שיקלו על הקופה של אלונה ברקת.


אלונה ברקת (דני מרון)

בנושא אחר, ביום שני הקרוב באר שבע תתארח אצל מכבי נתניה למשחק אימון שיחל בשעה 17:00. שידור ממשחק האימון צפוי להיות בעמוד הפייסבוק של שני המועדונים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי