משרד הבריאות למנהלת: הערכת מצב תוך שבועיים בנוגע לכניסת קהל

הפועל חיפה עם מכבי חיפה, אצטדיון סמי עופר
הפועל חיפה עם מכבי חיפה, אצטדיון סמי עופר | מאור אלקסלסי

המשק חוזר לפעילות בהדרגה ובמשרד הבריאות כבר לא פוסלים את האפשרות שהאוהדים ישובו למגרשים בצורה הדרגתית עוד העונה. יו"ר המנהלת: "זה נמצא בתכניות העבודה"

(גודל טקסט)

משרד הבריאות הודיע למנהלת הליגה בכדורגל כי יקיים הערכת מצב מחודשת תוך כשבועיים בנוגע למצב המשק ולאחר מכן יבחן את החלופות בנוגע לאפשרות לחזרת הקהל למגרשים.

בשיחה שנערכה בסוף השבוע בין בכירי משרד הבריאות לבכירי המנהלת, הובהר כי ההחלטה היא נגזרת של מצב החולים לאחר פתיחת חלק נרחב מהמשק. על האפשרות שתאושר כניסת קהל למגרשים למרות ההוראות המפורשות של משרד הבריאות בנוגע למשחקי הפלייאוף פורסם בשבוע שעבר בספורט1.

אם אכן יתקבל אישור להכנסת קהל למגרשים, זה יקרה לאחר ה-14 ביוני – תאריך היעד של משרד הבריאות לפתיחת רוב המשק, הכולל פתיחת בתי קולנוע. בשלב הראשון, ייתכן ומספר הצופים יהיה מוגבל לכמות נמוכה של צופים ואז ייפתח בהדרגה. גם אם זה יקרה, על פי הערכות מכסת האצטדיונים הגדולים לא תעלה על שליש מכמות הקיבולת שלהם. "אם נוכל להכניס מספר מצומצם של אוהדים לאצטדיונים, תוך שמירה על כל הוראות התו הסגול, נשמח מאוד. זה נמצא בתכניות העבודה, אבל עוד מוקדם לדבר כי יש כמעט חודש", אמר יו"ר המנהלת ארז כלפון.

בנוסף, במנהלת הליגה קיבלו החלטה כי במקרה קיצוני שבו שחקן נבדק, ייתכן שמשחקי הקבוצה יידחו כדי לא להוביל למצב שבו הליגה כולה תידחה. יחד עם זאת, במנהלת טוענים כי לאחר התייעצות עם ראשי מערכת הבריאות הסיכוי להידבקות קטן. "אם כל השחקנים יישמרו על ההוראות, אין סיבה שמישהו יידבק", אמרו.


אצטדיון בלומפילד (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי