לא עוצרת: בית"ר ירושלים החתימה את אושר זכאי

אושר זכאי
אושר זכאי | בית"ר ירושלים

שחקן נבחרת הנוער יעזוב את מכבי פתח תקווה (תקבל עבורו דמי השבחה) ויצטרף לצהובים-שחורים בחוזה לשלוש שנים, במטרה שישתלב בבוגרים. הבעלים משה חוגג: "כישרון שרצינו כבר תקופה ארוכה"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

משה חוגג ממשיך להסתכל לטווח הרחוק ואחרי החתמתו של נתן בוזגלו בשבוע שעבר, היום (ראשון) הודיעה בית"ר ירושלים על צירופו של שחקן נבחרת ישראל לנוער, אושר זכאי.

זכאי בן ה-17 יגיע לבית וגן ממכבי פתח תקווה בחוזה לשלוש שנים. לפי הודעת בית"ר ירושלים, "זכאי נחשב לכישרון גדול, אשר צפוי להיות חלק מהשלד אותו בונה הקבוצה במחלקת הנוער מתוך שאיפה כי יגיע גם לקבוצת הבוגרים". בפ"ת ציינו כי לאחר שהמועדון לא הסכים להשוות את שכרו לזה שהוצע לו בבירה, הוחלט על שחרורו, והקבוצה תקבל דמי השבחה שייקבעו על ידי בורר. לפי הערכות מדובר ב-200 אלף שקלים עד 250 אלף שקלים.

בעלי הקבוצה משה חוגג אמר: "אושר הוא כישרון שרצינו כבר תקופה ארוכה מאוד ואני שמח שהוא יהיה חלק מאיתנו. מחלקת הנוער של בית"ר ממשיכה בתהליך החיזוק שלה על מנת להעמיד שלד שחקנים שימשוך את המחלקה קדימה. כעת חובת ההוכחה היא עליו ואני מאמין שהוא יהיה ראוי להגיע בסופו של התהליך לקבוצה הבוגרת שלנו בעתיד. מאחל לאושר ולשאר המצטרפים בהצלחה". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי