משה סיני: "השחקנים שהביאו העונה לא היו מספיק טובים"

משה סיני ושרון ניסנוב
משה סיני ושרון ניסנוב | אריאל שלום

בראיון לתכנית הספורט של 103FM, נציג הבעלים של הפועל תל אביב התייחס לעונה הבאה: "נצטרך להביא שלושה-ארבעה שחקנים ברמה גבוהה". וגם: שילוב הצעירים בפלייאוף העליון

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

משה סיני, נציג הבעלים של הפועל תל אביב, התראיין הערב (ראשון) בתכנית הספורט של 103FM והתייחס בין היתר גם להכנות לקראת העונה הבאה: "נצטרך להביא שלושה-ארבעה שחקנים ברמה גבוהה, אבל לדעת להתמקד בשחקנים שיכולים לשדרג אותנו. השחקנים שבאו העונה לא היו מספיק טובים ולא נרצה לעשות את אותן טעויות", הבהיר סיני.

סיני המשיך: "להביא מציאות? אנחנו צריכים להתמקד בשחקנים החזקים שיש לנו ולהשאיר אותם. בוודאי שאנחנו חושבים כבר על שחרורים, אבל זה אצלנו בכספת וכמובן שאני לא אגיד שמות. צירפנו לסגל מספר צעירים שאנחנו חושבים שהם פוטנציאל לעתיד ואנחנו עובדים איתם כבר מספר חודשים. אם צעירים זו בנייה אז שיקראו לזה בנייה, אנחנו עושים את מה שצריך ואת מה שמתאים להפועל תל אביב".

האם הצעירים יקבלו הזדמנות אמיתית להוכיח את עצמם: "ב-100 אחוז כן, כבר בפלייאוף העליון. זה לוקח זמן ואנחנו מוכנים לשלם את המחיר. אם צריך לעשות את זה לטובת שחקנים שהם העתיד שלנו, ניקח את התקלות שיהיו על עצמנו ולא נפחד או נחשוש. אנחנו לא יכולים לקחת אליפות ולא לרדת, אז נשלב שניים-שלושה צעירים. גם אם הם יעשו טעויות, לא קרה כלום, זו חשיבה לעונה הבאה. אנחנו צריכים לדעת לשמור על העוגנים שלנו ולצרף שלושה שחקנים ברמה מאוד גבוהה. זה לא חכמה לשלב צעירים בלי בסיס של שחקנים ותיקים וטובים שיכולים לעזור להם. את זה אנחנו לא נעשה". 

 


הכושר של השחקנים וחזרת הליגה: "אני חושב שאנחנו במצב טוב, כי באמת שמרנו על רמת אימונים סבירה, ככל הניתן במצב הקטסטרופלי הזה. השחקנים עבדו ואני חושב שאנחנו בסדר ולא מוטרד מזה. כמובן שזה לא אידיאלי, אבל התאמנו ועבדנו. יש עוד זמן עד המשחק הראשון. בטוח שאנחנו לא נהיה בכושר שיא וגם מזג האוויר קשה, אבל צריך לסיים את העונה ואנחנו נעשה את המקסימום. החום הוא קטסטרופה, אבל זה המצב ואין מה לעשות. צריך לקוות שהכל יסתדר בעונה הבאה, כלומר שיהיה קהל במגרשים ושנחזור לנורמה. הסיטואציה לא קלה לאף אחד, אבל צריך להוציא ממנה את המיטב".


שיתוף הפעולה עם קלינגר
: "אני לא עושה דברים בלי לתאם איתו. ניר הוא לוחם רציני, אנחנו במגרש כל יום במשך חמש-שש שעות. אנחנו יושבים, מדברים, עובדים ולא מתבכיינים". 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי