מנכ"ל משרד התרבות והספורט, יוסי שרעבי, ביקש לסיים את תפקידו

יוסי שרעבי
יוסי שרעבי | אודי ציטיאט

העו"ד שכיהן בתפקיד במשך חמש שנים יעזוב לאחר שיימצא לו מחליף: "לאחר תקופה מאתגרת במהלכם המשרד הפך למשפיע ועוצמתי, הגיע הזמן לאתגרים חדשים". טרופר, שר הספורט הנכנס, הודה: "עשייתי זכתה לשבחים מכל עבר"

(גודל טקסט)

לפני חמישה ימים מונה ח"כ חילי טרופר לשר החדש של התרבות והספורט לאחר שמירי רגב סיימה את תפקיד. בטקס חילופי השרים אמר חגיגית כי: "נדרשות פעולות דחופות כדי להציל את התרבות והספורט". כעת, נראה שהמשימה הראשונה היא למצוא מנכ"ל חדש. היום (שלישי) ביקש עו"ד יוסי שרעבי, מנכ"ל משרד התרבות והספורט, לסיים את תפקידו לאחר חמש שנים. סוכם כי שרעבי יעזוב לאחר שיימצא לו מחליף.

שרעבי אמר: "לאחר חמש שנים מרגשות ומאתגרות במהלכם צמח המשרד והפך לעוצמתי ומשפיע בתרבות ובספורט, הגיע הזמן לבחור אתגרים חדשים. סיכמתי עם השר הנכנס על סיום תפקידי, מיד לאחר שהשר יבחר מנכ"ל חדש ותתבצע חפיפה כנדרש. אני מעמיד את ניסיוני והיכרותי לטובת השר טרופר והמנכ"ל שייבחר, כדי שכניסתם בתקופה מאתגרת זו תהיה קלה ככל שניתן, ואמשיך ללוותם ככל הנדרש, וככל שאדרש".

בהמשך הודה למירי רגב: "רוצה להודות לשרה על ההזדמנות שנתנה לי להוביל את המערכת המקצועית של המשרד ולרבים שהיו שותפים למסע המדהים שעברתי, להצלחות ולהישגים. אלו עדיין אינם דברי פרידה – עוד תגיע העת להודות ולהיפרד מכולם".

טרופר ורגב (מירי שמעונוביץ, לע"מ)

טרופר, שהסכים לבקשתו, אמר בעניין: "אני מבקש להודות ולהביע הערכה עמוקה  למנכ"ל המשרד יוסי שרעבי על עשייתו הזוכה לשבח מכל עבר. מספר הפונים אליי לפעול למניעת עזיבתו מעידה יותר מכל על האהדה וההערכה לה הוא זוכה".

על העתיד: "ללא ספק המנכ"ל שייבחר על ידי נכנס לנעליים גדולות, ואני מודה ליוסי על נכונותו להיות לצידנו ככל שנידרש, ומאחל לו הצלחה גדולה בהמשך הדרך. המערכת הציבורית הישראלית זקוקה לאנשים איכותיים ומנוסים כמוהו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי