יואב כץ: "אנחנו שוקלים לעבור לשחק במגרש אחר"

שחקני הפועל חיפה
שחקני הפועל חיפה | מאור אלקסלסי

במועדון התאכזבו מכך שהעירייה הוזילה את דמי השימוש בסמי עופר רק ב-50%, הבעלים הבהיר: "אם המשחקים ייערכו ללא קהל, אולי נעזוב". חשש מהפציעה של בן בסט שנמצא בספק לפלייאוף. הערב: משחק אימון נגד הפועל עכו

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

בהפועל חיפה ממשיכים בהכנות לקראת שובה של ליגת העל בסוף השבוע הבא, כאשר הקבוצה של חיים סילבס תשחק בפלייאוף העליון. ביום שישי, כזכור, ניצחה הקבוצה 0:3 את הפועל חדרה והיום (שלישי) תקיים הקבוצה משחק נגד הפועל עכו בבית נגלר ב-17:30, ללא שניים מהשחקנים הבולטים שלה – אופיר מזרחי שהיה בכושר מצוין כשכבש צמד, וכן החלוץ עדן בן בסט. השניים נפצעו במהלך המשחק.

לגבי בן בסט, במועדון חוששים שהחלוץ עלול להחמיץ את פתיחת הפלייאוף, כאשר במשחק הראשון תפגוש הקבוצה מהכרמל את האלופה מכבי תל אביב. גם הקשרים פרנסיסקו ג'וניור וגילי ורמוט ייעדרו ממשחק ההכנה הערב והם צפויים לחזור לאימונים בתחילת השבוע הבא.

בינתיים, במועדון מסתכלים גם קדימה אל עבר העונה הבאה. בעלי המועדון, יואב כץ, שהבהיר כי ישחרר את הזרים אם לא יסכימו לקצץ, הבהיר כי הקבוצה שוקלת לארח במגרש אחר ולא בסמי עופר. "אם יוחלט שגם בעונה הבאה ישחקו ללא קהל, אולי נחשוב על מעבר לאצטדיון אחר". במועדון התאכזבו לשמוע כי עיריית חיפה הוזילה את השימוש במגרש רק ב-50%, בזמן שבערים אחרות כמו תל אביב או ירושלים התאפשר שימוש בחינם. נציין כי בקבוצה בחנו אופציה להעביר את המשחקים עד לסיום העונה הנוכחית למגרש חילופי אבל זכו להתנגדות של מנהלת הליגה.

עדן בן בסט. בספק לפלייאוף העליון (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי