עמנואל בואטנג: "אם להיות כן, זה היה סוריאליסטי לשחק"

עמנואל בואטנג
עמנואל בואטנג | הפועל תל אביב

קשר הפועל תל אביב דיבר בגאנה אחרי ה-0:3 על הפועל אשקלון: "התגעגעתי לכדורגל ונהניתי לעשות שוב את מה שאני הכי אוהב". על הבידוד: "אם יראו אותנו בחוץ, זה יוביל לסנקציות"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי ה-0:0 מול בני יהודה בניסוי הכלים הראשון, הפועל תל אביב העלתה אתמול (שלישי) הילוך והביסה את הפועל אשקלון 0:3 במשחק אימון שנערך במתחם חודורוב. עומרי אלטמן ואיאד אבו עביד בלטו בצד האדום. השניים בישלו אחד לשני וכבשו שער כל אחד, בעוד מייקל אולהה הוסיף את השלישי.

ההכנה של המאמן ניר קלינגר ושחקניו לפלייאוף העליון תמשיך ביום שישי עם משחק נגד סקציה נס ציונה. הפועל תל אביב תקווה להמשיך ביכולת הטובה והחזרה לכושר משחק לקראת חידוש הליגה ויותר חשוב מכך מבחינתה, לקראת חצי גמר גביע המדינה שייערך בעוד שלושה שבועות בלבד.

"אם להיות כן, זה היה סוריאליסטי לשחק אתמול כדורגל, במיוחד ללא אוהדים ותוך שמירה על פרוטוקול הבריאות", אמר קשר הפועל תל אביב עמנואל בואטנג, ששיחק 65 דקות וסיפר בסיום לתקשורת במולדתו, גאנה, על התחושות. "לא הייתי לחוץ מכך שנדרשנו לשחק, כי התגעגעתי לכדורגל ונהניתי לעשות שוב את מה שאני הכי אוהב". בואטנג הוסיף וסיפר על כך ששחקני ליגת העל נדרשים להישאר בבידוד עד סיום הליגה: "אמרו לנו לא ללכת לחוף היום ולקניונים, כי אם יראו אותנו מחוץ לבית זה יוביל לסנקציות".

ניר קלינגר סיכם: "היה משחק טוב מאוד שלנו בשני השלישים הראשונים. השחקנים התנהלו בביטחון עם הכדור וגם מבחינה פיזית נראינו לא רע בכלל. בחלק האחרון קצת הורדנו קצב, אבל עדיין היינו בשליטה במשחק. אני מקווה שנוכל להגיע מוכנים ככל שניתן לפתיחה המחודשת של הליגה. אף אחד מאיתנו, לא המאמנים ולא השחקנים, חווה סיטואציה כזאת של עומס והכנה כל כך מהירה לליגה אחרי הפסקה של חודש וחצי – ולכן נצטרך להיות מאוד יצירתיים כדי להימנע מפציעות חלילה וגם במקביל לשחק ברמה הנדרשת מאיתנו".


ניר קלינגר (הפועל תל אביב)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי