"לקבוצות הגדולות אין אינטרס להחזיר את הקהל"

אוהדי מכבי תל אביב
אוהדי מכבי תל אביב | דני מרון

יוני הללי, מגיש תכנית הספורט של 103FM, טען כי המועדונים הבכירים בליגת העל מעדיפים להשאיר את האוהדים בבית עד העונה הבאה: "בינתיים הן מרוויחות מאות אלפי ש"ח מקיצוצי השכר. החתול שומר על החלב"

(גודל טקסט)

אוהדי הכדורגל בישראל כמהים לחזור לראות את קבוצתם מהיציע ומשרד הבריאות הבטיח לבצע הערכת מצב בנושא בעוד כשבוע וחצי, אך האם ישנם מועדונים שאינם מעוניינים בחזרת הקהל למשחקי הפלייאוף? הערב (רביעי), בתכנית הספורט של 103FM, המגיש יוני הללי טען כי לקבוצות הגדולות יש אינטרס להשאיר את היציעים ריקים עד העונה הבאה.

"לאף אחד פה אין ביצים לקבל החלטות. הקטנות יכולות לשחק היום עם קהל בלי בעיה של מגבלות, הבעיה היא שהמועדונים הגדולים לא מעוניינים בקהל, הם מעוניינים לפצות את המנויים על המשחקים שנשארו כדי לממש את הקיצוצים בשכר", הסביר הללי. "הגדולות, שיכולות להביא קהל, אין להן אינטרס למהר ולהחזיר אותו, בוא נקרא לילד בשמו. כי בינתיים הן מרוויחות מקיצוצי השכר מאות אלפי שקלים והקהל פחות רלוונטי. עד לעונה הבאה, כשייכנס הקיצוץ, יגידו לשחקנים 'רגע, יש לנו הפסדים מהשנה שעברה וצפי להפסדים בעתיד, אתם נשארים בקיצוץ והקהל חוזר'".

הללי המשיך: "הבעיה היא במכבי חיפה, מכבי תל אביב, באר שבע, בית"ר ואולי מכבי נתניה. אין ליענקל'ה שחר או למיץ' גולדהאר אינטרס להחזיר את הקהל כי אז השחקנים יגידו 'רגע, הקהל חוזר אז תביאו לנו את השכר שהיה לפני הקיצוץ'. החתול שומר על החלב. אם היה לחץ של המועדונים הגדולים, היו מחזירים את הקהל כבר למשחקי הפלייאוף".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי