מכבי ת"א תיפגש עם נציגיו של אייל גולסה בקרוב

אייל גולסה
אייל גולסה | אודי ציטיאט

שביעות רצון אחרי ה-1:3 באשדוד, הקשר צוין לטובה וכמוהו גם חוזז על השינוי במחצית השנייה: "נכון שלא פגשנו יריבה מהפלייאוף העליון, אבל נראינו טוב אחרי תקופה ארוכה של שביתה", אמרו במועדון

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

במכבי תל אביב מרוצים מאוד מהניצחון אתמול (רביעי), 1:3 על מ.ס אשדוד. "זאת לא קבוצה מהפלייאוף העליון, זה נכון, אבל הקבוצה נראתה טוב אחרי תקופה ארוכה שבה הכדורגל הושבת. היתרון בלט בעיקר במחצית השניה, מה שלא נעלם מעיניו של ולאדן איביץ', שהמבחן הבא שלו יהיה ביום ראשון מול בית"ר תל אביב/בת ים.

איתן טיבי, שכבר התאמן שלשום, שוב לא נטל חלק במשחק מאחר שהוא אינו כשיר והנעדר הנוסף מהמשחקים הוא אורוש ניקוליץ' שימריא בסוף השבוע לסרביה ולא יהיה חלק מהסגל נגד הפועל חיפה בפתיחת הפלייאוף העליון. כמובן שהם מצטרפים לצ'יקו אפואדו שנפצע עוד בפברואר ואחרי שנותח בלונדון, עבר הליך שיקום בניגריה.

מתן חוזז ואייל גולסה, שהחליט להמתין להצעה של מכבי תל אביב לפני שיבחן הצעות מעבר לים, צוינו לטובה אתמול. במכבי תל אביב מעריכים את גולסה ולנציגיו הועבר מסר לפיו יישבו איתו בקרוב. גישושים נרשמו אצל גולסה לפני עידן הקורונה וכעת הוא ממתין להתקדמות השיחות לפני שיבחן אפשרויות אחרות.


מתן חוזז. מחמאות על יכולתו באשדוד (מכבי תל אביב, האתר הרשמי)

כזכור, אתמול טענו כאן סוכני שחקנים כי "הכל הוקפא במכבי תל אביב. ממתינים לראות איך יחזרו למגרשים ואז יקבלו החלטות. פרט לארבעת השחקנים האלה, לא יישבו כרגע עם אף אחד". נראה כי גולדהאר לוקח את הזמן בכל הקשור לענייני העונה הבאה ובוחן גם את ההיערכות של הכדורגל הישראלי לעונה הבאה. ההחלטות שיתקבלו יושפעו באופן ניכר מחזרת הקהל למגרשים. ההערכה היא שבסופו של דבר לפחות שניים מבין איתי שכטר, אבי ריקן ושרן ייני יישארו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי