למרות שלא שיחק מאז יולי: יאניוטיס מרוצה במכבי תל אביב

אנדראס יאניוטיס
אנדראס יאניוטיס | אריאל שלום

השוער היווני סיפר: "העונה אמנם לא החלה בצורה טובה עבורי, אבל טוב לי בישראל ואני שמח". על איביץ': "עזר לי באופן אישי". וגם: פגרת הקורונה והרצון להמשיך לשחק בחו"ל

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

לא כך קיווה אנדראס יאניוטיס שעונת הבכורה שלו בישראל תיראה. אחרי 26 מחזורים, השוער היווני של מכבי תל אביב טרם רשם הופעה במסגרת הליגה ומי שתפס את מקומו בניגוד לתחזיות, דניאל טננבאום, הפך לשיאן הדקות הרצופות ללא ספיגה בליגת העל וביסס את מעמדו בין הקורות של ולדימיר איביץ'.

למרות זאת, יאניוטיס נשמע אופטימי: "אני מרגיש מוכן. אמנם העונה לא החלה בצורה הכי טובה עבורי, אבל אני מאוד נחוש לשנות את זה ולחזור בצורה אחרת מפגרת הקורונה, שמבחינה מסוימת עשתה לי טוב וסייעה לי להתאושש מהפציעה".

יאניוטיס, לו חוזה לשנתיים נוספות באלופת ישראל, התייחס לעתידו: "אני לא יודע מה יקרה בהמשך, אבל טוב לי כאן ואני שמח במכבי תל אביב. מאמן השוערים, כריסטוס קלפקיס, עושה איתי עבודה טובה מאוד. אני רוצה להמשיך לשחק בחו"ל ובכך אני ממוקד. יחד עם זאת, אני אף פעם לא פוסל מראש שום דבר".

על ולדימיר איביץ': "ההישגים שלו בתור מאמן כדורגל מדברים בעד עצמם. בעונה שעברה הוא הוביל את מכבי לאליפות ללא הפסד עד הפלייאוף, וגם העונה עדיין לא נוצחנו במסגרת הליגה. הוא עזר לי המון באופן אישי ואני חושב שהוא עושה עבודה מצוינת".


אנדראס יאניוטיס (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי