ארבלדזה: "כל השחקנים העלו תמונות לאינסטגרם אחרי ההפסד לזניט"

ארבלדזה
ארבלדזה | צילום: דני מרון

אקס מכבי תל אביב נזכר בערב העגום בנתניה וביקר את חניכיו לשעבר: "נעלבתי מכך שאחרי שעבדנו כ"כ קשה, הם נתנו למשחק לברוח ככה. נראה שהדבר לא הטריד אותם במיוחד, כי הם היו בטוחים שיפסידו בכל מקרה"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

שוטה ארבלדזה ייזכר בתקופתו במכבי תל אביב בעיקר בגלל ערב עגום אחד – ההפסד הכואב 4:3 לזניט בשלב הבתים של הליגה האירופית במגרש בנתניה אחרי שהצהובים הוליכו 0:3 עד הדקה ה-77. המאמן הגיאורגי שמדריך בימים אלו את פחטקור טשקנט מאוזבקיסטן, סיפר על התחושות אחרי ההפסד בראיון מקיף ברוסיה ולא חסך בביקורת כלפי השחקנים.

"אני לא אשכח את הערב הזה לעולם", סיפר ארבלדזה באתר 'ספורט' הרוסי. "הובלנו 0:3 והפסדנו 4:3 תוך פחות מ-20 דקות. הקבוצה הגיעה רק שלוש פעמים עד אז לשלב הבתים של הליגה האירופית ואחת מהן הייתה מן הסתם איתי. התאכזבתי מאוד, ואני אפילו לא מדבר על היכולת. נעלבתי מכך שאחרי כל כך הרבה ימי עבודה קשים, הם נתנו להם את המשחק כל כך בקלות".

"אחרי המשחק, נראה היה שהשחקנים לא היו מוטרדים מכך במיוחד. כולם היו בטוחים שזניט תנצח בקלות, אז הם הרגישו שהם יצאו מהמשחק בשן ועין. כשנכנסתי לחדר ההלבשה, לכולם כבר היה טלפונים בידיים והם העלו תמונות לאינסטגרם. למחרת אמרתי לשחקנים מה אני חושב על זה, אבל לא נראה שזה השפיע יותר מדי".


"לכולם כבר היה טלפונים בידיים". שחקני מכבי תל אביב (דני מרון)

"אחרי המשחק, אמר המאמן של זניט מירצ'ה לוצ'סקו שהוא מעולם לא ראה דבר כזה בקריירה, ואני יכול לומר אותו דבר. אני זוכר מקרה אחד כאשר אימנתי את טרבזונספור, הובלנו 0:4 במחצית הראשונה על וסיימנו ב-3:4. אוהדים לא אהבו את זה, למרות שניצחנו הובסנו במחצית אחת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי